نوشته شده توسط : amin

PS4 Memory Expansion Guide, Internal & External | PS4 Storage Expert

چگونه بازی های ps4 را حذف کنیم
برای حذف بازی های کنسول ps4 ما قصد داریم شما را با 3 روش ساده و در عین حال ساده آشنا سازیم که طبیعتا می توانید با انجام هر یک از موارد زیر اقدام به حذف آنها کنید. این 3 روش عبارتند از؛

حذف بازی ها از بخش library
1-در قسمت libraryکنسول شما می توانید بازی که مدنظرتان هست را انتخاب کنید.

2-بعد از آنکه بر روی بازی جابجا شدید، اینک قبل از فشردن هر دکمه ای، بر روی دکمه " Options" روی کنترلر کنسول بفشارید.

حذف بازی از حافظه سیستم کنسول ps4
در حالی که پاک کردن بازی از طریق روش اول، کار آسانی می باشد اما باز برخی از کاربران برای پاک کردن بازی از بخش " SystemStorage" اقدام به حذف می کنند. با این وجود اگر شما قصد دارید بازی ای که حافظه زیادی را اشغال کرده است را حذف کنید، پیشنهاد ما این است که این روش را با مراحل زیر انجام دهید؛

1-در صفحه خانه " Home" بر روی گزینه "Settings" کلیک کنید و گزینه " Storage" را انتخاب نمائید.

2- اینک گزینه " System Storage " را انتخاب نمائید تا بازی ای که حافظه زیادی را اشغال کرده است را حذف کنید. توجه داشته باشید اگر از حافظه ای اکسترنال استفاده می کنید و بازی شما بر روی این حافظه ذخیره شده است باید گزینه " Extended Storage " را انتخاب نمائید. بعد از وارد شدن به این بخش، بر روی " Applications" کلیک کنید.

3- اکنون شما باید لیست بازی هایی که در کنسول شما نصب شده اند را به همراه حافظه ای که اشغال کرده اند را مشاهده کنید. از کنترلر برای انتخاب بازی اقدام کنید.

4-بعد از جابجایی بر روی بازی، شما باید گزینه " Options" را از روی کنترلر کنسول انتخالب کنید و سپس " Delete" را بفشارید. در نهایت بازی که قصد حذف کردنش را دارید با استفاده از فشردن " Ok" حذف کنید.

چگونه فایل بازی را از کنسول ps4 حذف کنیم؟
زمانیکه شما یک بازی را حذف می کنید و سپس تصمیم می گیرید تا آنرا مجددا نصب کنید، معمولا بازی همراه با فایل کش خود به کنسول برمیگردد. با این وجود اگر شما مطمئن هستید که دیگر نیازی به فایل بازی ندارید، می توانید با استفاده از روش زیر اقدام به حذف آنها کنید؛

1- در صفحه هوم، بر روی " Settings" کلیک کنید. سپس با استفاده از کنترلر به قسمت " Application Saved Data Management " جابجا شوید.

2-در صفحه باز شده بر روی " Saved Data in System Storage " و سپس بر روی " Delete" کلیک کنید.

3- بازی که قصد حذف کردن دارید را انتخاب کنید. سپس از صفحه " Saved Game Data " فایل هایی که قصد حذف کردنشان را دارید انتخاب کنید و سپس بر روی " Delete" کلیک نمائید و در نهایت " OK" را بفشارید. فایل های مدنظر شما با موفقیت حذف شدند.



:: برچسب‌ها: افزایش حافظه ps4 ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Why your phone hangs and how to fix it-Carlcare

ویروسی شدن دستگاه
از مهم ترین عوامل که تا کنون هر یک از ما ممکن است با آنها روبرو شده باشیم، ویروسی شدن تلفن همراه می باشد که نتیجه آن Restart شدن ناخودآگاه گوشی، کند شدن میزان سرعت تلفن در تمامی بخش ها، عدم اجرای مناسب برنامه ها و... می باشد که به مرور همانند زنگ خطری برای کاربر می باشد و کاربر باید فورا برخی اقدامات را برای جلوگیری از این موضوع انجام دهد.

از مهم ترین کارها، می توان به نصب برنامه های ویروس کش معتبر و مجاز اشاره کرد که برای هر دیوایس لازم و ضروری است تا آنرا از خطرات احتمالی نجات دهد. برای مثال آنتی ویروس می تواند ویروس هایی که از طریق فایل ها گوناگون وارد دستگاه می شوند را از بین ببرند و یا حتی ویروس هایی که ممکن است در وب گردی به دستگاه منتقل شوند را نیز از بین ببرد.

بنابراین این برنامه ها برای هر دستگاه گوشی ضروری و مناسب هستند و شما تنها با جستجویی کوتاه می توانید مورد مناسبی را مطابق با سیستم عامل دستگاهتان دانلود و سپس نصب کنید.

نصب خودکار ویروس در دستگاه
در بیشتر مواقع، ویروس ها بصورت خودکار بر روی حافظه داخلی دستگاه نصب می شوند و به مرور از بین بردن آنها کار آسانی نخواهد بود. در این شرایط بهتر است که ابتدا از مخاطبین و فایل های ضروری موجود در دستگاه یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس دستگاه را به حالت کارخانه یا اصطلاحا " Reset " کنید تا دستگاه به حالت اولیه خود باز گردد.

سپس می توانید مجددا فایل های پشتیبان گیری شده را نصب کنید و مجددا با خیالی راحت و آسوده استفاده نمایید

پر شدن حافظه تلفن همراه

یکی از مهم ترین عوامل در کند شدن تلفن همراه هوشمند، می توان به پر شدن حافظه دستگاه اشاره کرد که به مرور می تواند سرعت گوشی را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد. از این رو عقلانی ترین اقدام برای برطرف کردن این مشکل، حذف و پاک سازی فایل های اضافی در دستگاه می باشد که ما از آنها به هیچ وجه تاکنون استفاده نکرده ایم و تنها حافظه گوشی را پر کرده اند.

بنابراین اگر احساس می کنید که حافظه گوشی شما پر شده است، فورا شروع به خالی کردن آن نمایید تا بتوانید سرعت ابتدایی و بسیار سریع را به دستگاه خود هدیه دهید.



:: برچسب‌ها: هنگ کردن گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

نحوه فعال سازی ویندوز 10 به صورت گام به گام

خداروشکر بالاخره مایکروسافت یه ویندوز درست حسابی و کامل به ما تحویل داد، ویندوز 10 یکی از محصولات شرکت مایکروسافته که به جای سیستم عامل 8 در سال 2015 به بازار اومد، این سیستم عامل، در واقع نسخه به روز شده Windows NT هست. ویندوز 10 برای کامپیوترهای شخصی، تبلت، لپ تاپ استفاده می شه. اصلا مایکروسافت قصدش این بوده که همه ویندوزهارو توو ویندوز 10 جمع کنه. مثلا اومد windows10 mobile رو در کنار ویندوز 10 توسعه داد تا به جای windows phone بشینه. تغییراتی که توی ویندوز 10 ایجاد شده، کار رو ساده تر کرده، مثلا یادتونه که توی ویندوز 8، منوی استارت حذف شده بود؟ توی ویندوز 10 ، مایکروسافت اونو به ما پسش داده و دسترسی سریع به برنامه ها و پوشه هارو که ویندوز 8 نداشت، توی ویندوز 10 اضافه شده. اینجا من می خوام انواع روش های اکتیو کردن ویندوز 10 رو بهتون بگم.

اندر حکایت مزایای نداشتن حق کپی رایت

خرید ویندوز اصلی هزینه هایی داره که خیلی از مردم توی ایران ترجیح میدن از نسخه کرک شده استفاده کنند. اینم از حسن های نداشتن حق کپی رایته که تو کشور ما آزاده. در ادامه می خوام ساده ترین شکل اکتیو کردن ویندوز 10 کرک شده با نرم افزارهای مختلف رو براتون توضیح بدم.

نرم افزارهای معروف برای فعال کردن ویندوز 10

نرم افزارهای معروف برای فعال کردن ویندوز 10نرم افزارهای معروف برای فعال کردن ویندوز 10

حالا سئوال اینجاست، این فعال کننده های ویندوز چه کاری می کنند؟ قبل از هرچیز باید بگم توی ایران،برای استفاده از تمام بخش های ویندوزتون، این نرم افزارها لازمند. اونا ویندوز 10 رو بدون مجوز اصلی و رایگان فعال می کنند و شما رو از شر پیغام های مزاحم ” فعال کردن ویندوز” راحت می کنند، و ضمانت فعال کردن دایمی ویندوزتون رو بهتون می دهند. برای اکتیو کردن ویندوز 10، باید یکی از اینا رو استفاده کنید. یکی از کاربردی ترین فعال کننده های ویندوز 10، Microsoft Toolkit هست، چون ترکیبی از Auto KMS و فعال کننده EZ هست. windowsloader که بیشتری برای فعال سازی ویندوز 7 استفاده می شه.Kmspico یکی دیگه از فعال کننده های ویندوزه که به شما کمک می کنه ویندوز 10 رو بدون کلید محصول فعال کنید، و آخری هم KMSAuto Lite که خیلی محبوبه.

راه اندازی ویندوز 10 با نرم افزار KMS Auto Lite

اکتیو کردن ویندوز 10 با نرم افزار  KMS Auto ، خیلی ساده و راحته. و از همه بهتره اینکه ویندوز 7 تا 10 رو ساپورت می کنه. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای فعال کردن آفیس و ویندوزه که کاملا قانونی و ایمن هست. شما برای نصب این نرم افزار، اول باید KMSAuto Net رو دانلود و بعد اجرا کنید، حالا قفل نرم افزار باز می شه. یادتون باشه، حین نصب سیستم عامل، گزینه نصب و به روزرسانی رو غیر فعال کنید.

گام به گام تا فعالسازی ویندوز 10 با نرم افزارا KMSAuto Lite

گام به گام تا فعالسازی ویندوز 10 با نرم افزارا KMSAuto Liteگام به گام تا فعالسازی ویندوز 10 با نرم افزارا KMSAuto Lite

  1. قبل از فعالسازی، windows Defender و Antivirus  رو غیرفعال کنید.
  2. نرم افزار را از وبسایت KMSAuto دانلود کنید.
  3. بعد از دانلود، اونو از حالت فشرده بیرون بیارید، بعد پنجره ای باز می شه که ازتون کلمه عبور رو می خواد، کلمه “windows” رو توی کادر تایپ کنید.
  4. حالا به پوشه KMSAuto Net برید و بعد فایل KMSAuto Net.exe رو اجرا کنید
  5. دقت کنید اگر KMSAuto Net کار نکرد، از پوشه دیگه ای می تونید KMSAuto Lite رو فعال کنید.
  6. ویندوزتون فعال شد. بعد از چند دقیقه پیام موفقیت رو به شما نشون می ده

و به این راحتی اکتیو کردن ویندوز10 انجام می شه

راهنمای فعال کردن ویندوز 10 با  Microsoft TooLKit

Microsoft Toolkit یکی از محبوب ترین و بهترین فعال کننده های ویندوز و آفیسه، چون همونظور که گفتم ترکیبی از AutoKMS و EZ هست و به نام EZ-Activator هم شناخته می شه. آخرین نسخه هاش،Office Toolkit, ,Office Uninstaller, Windows Toolkite

هست. حالا با هم بریم ببینیم چجوری فعال می شه.

  1. برنامه رو از وب سایت مایکروسافت دانلود کنید
  2. آنتی ویروس رو غیر فعال و مراحل زیر رو دنبال کنید
  3. روی نرم افزار کلیک راست کرده و گزینه Run a Administrator رو انتخاب کنید
  4. حالا آیکون ویندوز، زیر باکس مشکی رنگ رو کلیک کنید
  5. کادر دیگه ای باز می شه، گزینه activation را در بالا قسمت چپ کادر، کلیک کنید
  6. حالا در کادر tool، آخرین کادر به اسم EZ-Activator رو انتخاب کنید.
  7. پیام Product Activation Successful رو روی صفحه ظاهر می شه.

اگه به مقاله های ویندوز علاقه دارید،به فروشگاه اینترنتی لیپک سر بزنید.

خودکار، ویندوزت رو آپدیت  کن

خودکار، ویندوزت رو آپدیت کنخودکار، ویندوزت رو آپدیت کن

با کمک WINDOWS UPDATE می توانید به صورت خودکار، نسخه جدید ویندوز رو روی لپ تاپ یا کامپیوترتان نصب کنید، قبل از شروع اینو بگم که نصب ویندوز روی لپ تاپ های اچ پی، ایسوس و برندهای دیگر مشابه هست. خب این نکته هم واجبه که بدونید، اینکه فقط شما می تونید تا 5 روز بعد از نصب، برنامه آپدیت رو تنظیم کنید و البته فقط اجازه دارید که یکبار ازش استفاده کنید.  وقتی اولین بار کامپیوترتان رو روشن می کنید،وارد صفحه SIGN IN  می شوید بعد از اون صفحه ای با مسیج سلام، باز می شه و بعد از اون کادرهایی برای پیشروی مراحل نصب رو بهتون نشون می ده، وقتی مراحل نصب تموم میشه، کامپیوتر رو مجددا روشن کنید

پردازنده های غول آسا،موتور قدرتمند ویندوز

فرق نمی کنه لپ تاپ دارید یا کامپیوتر رومیزی، به هر حال، هر چه ویندوزتان جدیدتر باشه، می توانید با پردازنده های قدرتمندتری کار کنید. انواع پردازنده های اینتل از قوی ترین آن هاست که ویندوز 10 با آن سازگاره . با پردازنده اینتل، می تونید هر کاری رو از روزمرگی ها تا بازی های جذاب انجام بدید.این پردازنده، انعطاف پذیری باورنکردنی داره و شما می تونید قدرت باتری رو توی این پردازنده به وضوح ببینید. شما با ویندوز 10 می تونید صاحب قدرتمندترین پردازنده اینتل Intel Core  بشین. این پردازنده کار شما رو همه جوره راه می اندازه و  شما رو به بازی کردن محدود نمی کنه، هر کاری رو که بخوایین با سریعترین زمان ممکن، تموم می کنه و بعد با خیال راحت می تونید فیلم مورد علاقه تون یا یه بازی مهیج رو شروع کنید.

با نرم افزار KMSpico از ویندوز 10 لذت ببر

با نرم افزار KMSpico از ویندوز 10 لذت ببربا نرم افزار KMSpico از ویندوز 10 لذت ببر

KmSpico یکی از نرم افزارهای خوشنام فعالسازی ویندوزیه که شرکت Team Daz ساخته. از اونجا که فعال کننده KMSauto و Kmspico یکی هستند، خیلی ویژگی هاشون مشابه هست. قبلا به فعال سازی ویندوزهای 7و 8 کمک می کند،حالا توی ویندوز 10 به داد ما می رسه. این نرم افزار شما رو به شاه کلیدهای محصولات می رسونه، یعنی به سروری وصلتون می کنه که کلیدهای محصول زیادی داره. و البته این کلیدها فقط تا مدتی به روز باقی می مونن، بنابراین اگه می خواین ویندوزتون مادام العمر فعال باشند، باید هر 180 روز یک بار به اینترنت متصل باشین.در غیر این صورت فعال سازی رو از دست می دین. فرقی نمیکنه که شما لپ تاپ ایسر دارید یا ایسوس یا لنوو ما اینو میدونیم که شما هم برای فعال کردن این ویندوز دنبال یه روش ساده هستید که این روش میتونه برای شما مفید باشه.

مرحله به مرحله تا نصب Kmspico

  1. اول نرم افزار را از وب سایت Kmspico دانلود کنید
  2. قبل از شروع نصب، حتما Windows Defender رو غیرفعال کنید
  3. برای این کار، دکمه start بزنید و Defender رو سرچ کنید،حالا Windows Defender Security Center رو بازکنید
  4. حالا به بخش Virus &Threat Protection برید و تنظیمات اونو انتخاب کنید
  5. از اینجا Real Time Protection رو غیرفعال کنید.
  6. اگر از آنتی ویروس شخص دیگری هم استفاده می کنید،اونو غیرفعال کنید
  7. پوشه ای به اسم File Zip ساخته می شه،اون پوشه رو باز کنید و روی exe کلیک راست و Run as Administrator رو انتخاب کنید
  8. تایید کنید و دکمه Yes رو زده و مراحل نصب رو شروع کنید، در عرض چند ثانیه نصب تموم میشه.
  9. شما بلافاصله آیکون kmspico رو نمی تونید ببینید و باید از منوی شروع، اونو اضافه کنید.

حالا با Kmspico بیا ویندوز 10 رو نصب کنیم

حالا با Kmspico بیا ویندوز 10 رو نصب کنیمحالا با Kmspico بیا ویندوز 10 رو نصب کنیم

  1. بعد از نصب kmspico، کامپیوتر رو دوباره restart کن
  2. دوباره windows Defender رو غیرفعال کن
  3. منوی شروع رو باز و از برنامه های اخیر، Kmspico رو انتخاب و راست کلیک کن
  4. حالا بیا روی گزینه Run as Administraror رو انتخاب کن، و اگه کادری درخواست تایید داد،Yes رو کلیک کن
  5. حالا یه پنجره جدید با یک دکمه قرمزرنگ ظاهر میشه
  6. فقط دکمه قرمز رو انتخاب کن و یکم صبر کن، حالا پیامی رو می بینید که نوشته “تایید” تبریک میگم نصبش کردی
  7. بعد از اون پس زمینه سبزرنگ میشه، یعنی ویندوز با موفقیت نصب شد
  8. بعد از restart کردن دوباره کامپیوترتان، روی my computer کلیک راست کرده و properties رو باز کنید، به قسمت فعال سازی ویندوز برید  می بینید که ویندوزتان فعال شده

مقایسه   kmspico و kmsauto

با اینکه ksmauto  و kmspico یکی هستند اما kmspico بیشتر به درد کسایی می خوره که زبان انگلیسی بلد نیستن، یعنی زبان های دیگر رو هم غیر از انگلیسی ساپورت می کنه، اما به جاش kmsuto ویندوز 7 رو هم پشتیبانی می کنه در حالی kmspico با ویندوز 7 سازگار نیست، و فرق دیگه ای که دارند اینه که kmspico رو اول باید نصب کنید و بعد ویندوز رو راه بندازین، اما Kmsauto net نیازی به نصب برای استفاده ندارید.

فعال کننده های ویندوز 10 چه مزیت هایی دارند؟

فعال کننده های ویندوز 10 چه مزیت هایی دارند؟فعال کننده های ویندوز 10 چه مزیت هایی دارند؟

این جا می خوام بعضی از مزیت های فعال کننده های ویندوز رو براتون بگم، اول از همه اینکه تمام نسخه های ویندوز 10 رو چه به صورت 32 بیتی چه 64 بیتی ساپورت می کنه، بعد با یه تیر دو نشون می زنید، می تونید آفیستون هم فعال کنید، یه چیزی که توی برنامه هایی که نصب می کنیم،آزاردهنده هست،پاپ آپ تبلیغاته که خدا رو شکر این برنامه ها ندارن، در ضمن شایعه شده که این برنامه ها ویروسی هستند، من با خیال راحت بهتون می گم که می تونید بدون نگرانی ازشون استفاده کنید، و البته یه چیز دیگه ای داره که به درد ما به خصوص توی ایران می خوره و اونم اینه که بدون اینترنت هم کار می کنه، این احتمال هست که یه وقتایی اینترنت نداشته باشیم، اما یادتون باشه که برای فعال نگه داشتنش باید حداقل 180 روز، یک بار به نت وصل بشید.

فعالسازی ویندوز به روش اصلی

خب حالا بیایم ببینیم اگه بخوایم وینوز 10 رو به روش اصلی فعال کنیم، چه کار باید بکنیم. این جوریه که شما می تونین، 30 روز بعد از نصب ویندوز، رایگان از اون استفاده کنید و بعد از اون باید لایسنس  برنامه رو بخرید، برای نصب، اگر سی دی ویندوز اورجینال 10 رو خریدید، روی دیسک یا جعبه اون، یه کد 25 رقمی ثبت شده.

اما اگر سی دی رو انلاین گرفتین، این کد به ایمیل شما، فرستاده می شه.خب حالا بریم سر اصل مطالب، به قسمت Setting  وارد بشین، توی بخش ،  Update&Security ، روی قسمت Activation کلیک کنید

بعد قسمت Change Product Key رو انتخاب و کد رو وارد کنید.

بالاخره از کدوم روش برای فعال سازی استفاده کنم؟

بالاخره از کدوم روش برای فعال سازی استفاده کنم؟بالاخره از کدوم روش برای فعال سازی استفاده کنم؟

میدونید به نظر من انتخاب یکی از این روش ها برای فعال سازی ویندوز 10 یک چیز سلیقه ای هستش مثل انتخاب برند لپ تاپ، یکی معتقده لپ تاپ ایسوس بهترین لپ تاپه، یکی دیگه میگه نه لنوو حرف اول رو میزنه و بعضی هام که فقط و فقط مک بوک ها رو قبول دارن که خب مطمئننا نفسشون هم از جای گرم بلند میشه. فرقی نداره کدوم روش رو انتخاب میکنید فقط اگه تا حالا این کارو نکردید هرچه سریعتر یکی از روش های بالا رو انتخاب کنید.

جمع بندی روش های فعال کردن ویندوز 10

ویندوز 10، یکی از بهترین محصولات مایکروسافته تا الان، چرا اینو می گم؟ چون امنیت خوبی داره و استفاده ازش سادس و چیزیکه خیلیا رو نگران کرده، امنیتشه که کاملا قابل اعتماده و  هر کسی با هر معلوماتی می تونه باهاش کار کنه. البته مایکروسافت اعلام کرده که از ژانویه 2021 به بعد ، ویندوز 7 رو دیگه به روزرسانی نمی کنه، بنابراین هر کسی می تونه به راحتی از ویندوز 7 به ویندوز 10 اسباب کشی کنه.

منبع: نرم افزارهای معروف برای اکتیو کردن ویندوز 10



:: برچسب‌ها: فعال کردن ویندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

65 of the best Android games for kids ages 2-8 (Updated for 2021)

!Cooking Mama: Let's Cook
بازی اندروید !Cooking Mama: Let's Cook درباره مادری مهربان است که در یک مزرعه فعالیت می‌کند. بازیکن در این اثر باید در مزرعه، کشاورزی کند و گیاهان مختلفی را پرورش دهد. سپس با چیدن و جمع‌آوری محصولات مزرعه، غذاهای مختلفی را بپزد و در اختیار مشتریان رستوران خود بگذارد. هدف بازی ایجاد علاقه به آشپزی است که بازیکن با نحوه رشد محصولات و پخت و پز آشنا خواهد شد. این بازی مجموعه‌ای از مزرعه‌داری، فروش محصولات و طبخ غذاهای گوناگون است که می‌تواند لحظات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان به وجود بیاورد.

Doctor McStuffins: Baby Nursery
شرکت والت دیزنی اثری خلق کرده است که بازیکن در بازی نقش یه پرستار نوزاد را برعهده می‌گیرد. بازی آیفون Doctor McStuffins: Baby Nursery فضایی شاد و فانتزی دارد که بازیکن با نحوه نگه‌داری و پرورش نوزادان آشنا می‌شود. حمام کردن، غذا دادن، خواباندن و بازی کردن با نوزاد از جمله وظایفی است که بازیکن در این بازی انجام می‌دهد. وجود آیتم‌های متنوع برای نگه‌داری نوزاد، موجب شده است بازیکن بسته به سلیقه بازیکن از نوزاد نگه‌داری کند. تجربه این بازی موجب می‌شود حال خوبی به بازیکن منتقل شود.

Endless Alphabet
بازی موبایل Endless Alphabet یکی از بهترین بازی‌های موبایل است که می‌توان حروف الفبای زبان انگلیسی را به کودکان آموزش داد. این بازی موبایل حال و هوایی شاد و سرگرم‌کننده دارد که بازیکن با انجام بازی‌هایی ساده، الفبای انگلیسی را به خوبی یاد می‌گیرد و حروف انگلیسی ملکه ذهن کودک قرار می‌گیرد. همچنین، بیش از ۱۰۰ لغت انگلیسی نیز در این اثر قرار دارد که کودک با انجام پازل‌هایی، این لغات را به خوبی به ذهن خود می‌سپارد. این بازی توسط کارشناسان به‌عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان برای کودکان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد.

Goodnight Caillou
کایلو شخصیت کارتونی دوست‌داشتنی است که کودکان خیلی او را دوست دارند. استودیو Budge با استفاده از محبوبیت بالای کایلو، بازی موبایل Goodnight Caillou را خلق کرده‌اند. این بازی درباره فعالیت‌های زمان خواب کودکان است که کایلو این فعالیت‌ها را به بازیکن آموزش می‌دهد. تعداد ۲۰ فعالیت مختلف به همراه پازل‌هایی ساده برای بازی طراحی شده است. مسواک زدن، مطالعه کتاب و نحوه شستن دست‌ها از جمله فعالیت‌های آموزشی این بازی محسوب می‌شود. انتخاب کایلو برای انجام بازی‌ها بسیار هوشمندانه است و توانسته کودکان زیر ۶ سال را به خوبی آموزش بدهد.

ریبو و رابی
بازی موبایل ریبو و رابی اثری ایرانی است که توسط تیم آرمیک توسعه داده شده است. این بازی درباره دو موجود شیطان و بازیگوش با نام‌های ریبو و رابی است که بازیکن وارد دهکده آن‌ها می‌شود و به بازی‌های مختلفی می‌پردازد. بازیکن با انجام بازی‌ها و پازل‌های گوناگون الفبای فارسی، اعداد ریاضی و شکل‌های هندسی را آموزش می‌بیند. بازی ریبو و رابی مجموعه‌ای ارزشمند از بازی‌هایی چون حباب‌ها، تراکتور سواری، بسکتبال، نقاشی و نقطه به نقطه است. این بازی می‌تواند کودکان را سرگرم کند تا به همراه ریبو و رابی ماجراهای مهیجی را تجربه کنند.

Kids Brain Trainer
بازی موبایل Kids Brain Trainer اثری است که هدف آن آشنایی کودکان با اشکال هندسی و شکل‌های مختلف است. در این بازی تمرینات ذهنی مختلفی وجود دارد که برای تقویت حافظه کودکان بسیار مناسب و کاربردی است. مراحل جذابی در این بازی وجود دارد که بازیکن با چینش اشکال مختلف درکنار هم، پازل‌ها را حل می‌کند. همچنین، دو تصویر مشابه در مراحل بازی تعبیه شده است که بازیکن باید تفاوت موجود در عکس‌ها را پیدا کند. این تمرینات باعث می‌شود قدرت تمرکز و ذهن کودک افزایش پیدا کند. بازی Kids Brain Trainer کاربرد بالایی در انجام بازی و آموزش کودکان دارد.



:: برچسب‌ها: بازی برای کودک،بازی اندروید برای کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()