نوشته شده توسط : amin

اگر شما زمان زیادی را برای تجربه‌ بازی‌های ویدیویی روی کنسول‌ها یا پی‌سی صرف می‌کنید، خرید اشتراک گیم پس می‌تواند برایتان به صرفه باشد. گیم پس یک سرویس اینترنتیِ اشتراکی است که برایتان امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف و امکانات دیگری مانند تخفیف‌های ویژه را فراهم می‌کند. درواقع این سرویس بلیط طلایی مایکروسافت برای جلب رضایت کاربرانش تلقی می‌شود و خوشبختانه طی چند ماه اخیر توانسته فراتر از انتظارات ظاهر شود.

گیم پس روی ایکس باکس وان یا پی‌سی قابل استفاده است. حتی این امکان وجود دارد تا با خرید نوعی اشتراک خاص، از این سرویس روی هر دو پلتفرم استفاده کنید. در این مطلب نحوه استفاده از این سرویس و مزایای خرید اشتراک آن را به شما توضیح می‌دهیم.

سرویس ویژه مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس وان و پی‌سی که به شما اجازه می‌دهد به صورت نامحدود و طی مدت زمان فعال بودن اشتراکتان بازی‌های عرضه شده روی آن را تجربه کنید. گیم پس در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی شروع به فعالیت کرد.

این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا هم‌اکنون به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی داشته باشید. این تعداد بازی‌ها به مرور زمان تغییر می‌کند و بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه می‌شود. در حال حاضر سه نوع اشتراک برای استفاده از آن وجود دارد، اشتراک مخصوص پی‌سی، ایکس باکس وان و Ultimate (که هر دو را شامل می‌شود).

امکانات اشتراک مخصوص پی‌سی و ایکس باکس وان:

دسترسی به مجموعه‌ای در حال گسترش از ۱۰۰ بازی ویدیویی.
ده درصد تخفیف برای خرید بازی‌های موجود در لایبرریتان.
بیست درصد تخفیف زمان خرید محتوای اضافه بازی‌ها.

امکانات اضافه اشتراک Ultimate:

حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold که علاوه بر امکان بازی کردن به صورت آنلاین، ماهیانه بازی‌های رایگانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
دسترسی زودتر از موعد به برخی از بازی‌ها مانند Gears 5.
زمانی که همچنان از حق اشتراک سرویس Xbox Live Goldتان باقی مانده است اگر اقدام به خرید اشتراک آلتیمیت گیم پس کنید، زمان باقی مانده از سرویس Xbox Live Gold تبدیل به گیم پس آلتیمیت می‌شود. البته این قانون سقف معینی دارد و ماکسیمم تا ۳۶ ماه این تبدیل صورت می‌گیرد 

شما با خرید گیم پس درواقع اشتراکی خریداری میکنید که به وسیله آن اشتراک می توانید تعداد بالایی از بازی های ایکس باکس را تا پایان زمان اشتراک بازی کنید. مثل خرید گیفت کارت نتفلیکس و تهیه اشتراک به منظور تماشای فیلم و سریال.

ویژگی های گیم پس
با اینکه تا اینجا با مفهوم کلی سرویس ایکس باکس گیم پس آشنا شدیم اما شاید ویژگی های اصلی آن هنوز برای ما کمی ناشناخته باشد. اینکه دقیقا با تهیه اکانت این سرویس اشتراکی چه امکاناتی در اختیار ما قرار می گیرد و آیا خریدن آن نسبت به هزینه ای که به صورت ماهیانه پرداخت می کنیم منطقی است یا خیر؟ خرید گیم پس که قطعا منطقی است اما اول بگذارید به امکانات آن نگاهی بندازیم. به طور کلی 4 ویژگی اصلی، تمام آن چیزی است که با سرویس گیم پس به آنها دسترسی خواهید داشت

دسترسی نامحدود به بیش از 100 بازی در دوره اشتراک
دسترسی به بازی های انحصاری مایکروسافت در روز عرضه بازی
اضافه شدن بازی های جدید در هر ماه
تخفیفات ویژه بر روی دیگر بازی ها و سرویس ها برای دارندگان اکانت

سرویس ایکس باکس گیم پس دقیقا مثل اکانت گلد ایکس باکس یک ارتقا برای دارندگان اکانت ایکس باکس لایو می باشد. به معنای دیگر، XBOX LIVE یک بستر است که تمامی سرویس های دیگر مایکروسافت می توانند بر روی آن اعمال شوند تا کاربر از آنها استفاده کند. پس شما برای داشتن گیم پس ابتدا باید یک اکانت ایکس باکس لایو داشته باشید و سپس آن را به Game Pass ارتقا دهید.

منبع :ایکس باکس گیم پس



:: برچسب‌ها: ایکس باکس گیم پس ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

AR smart glasses to merge with AI, computer vision to ID images

گوگل آغاز کننده این تکنولوژی یعنی عینک‌های هوشمند بود و در این متن هر آنچه که لازم است را در این باره خواهید دانست.
زمان چندان دوری از دورانی که چشم پزشک تنها برای افرادی که چشمان ضعیفی داشتند عینک تجویز می‌کرد نگذشته است. اما اکنون با کمک تکنولوژی عینک‌ها نیز پیشرفته و هوشمند شده اند و با استفاده از این عینک‌ها یک کامپیوتر کوچک که در آن اطلاعات بسیاری وجود دارد، روی چشمان شما قرار می‌گیرد.
استفاده اولیه از عینک تنها مختص به استفاده از آن برای مطالعه بود، سپس برای محافظت چشم در برابر نور خورشید گسترش یافت و بعد از آن به عنوان یک مد استفاده می‌شد. اما قرن بیست و یکم برنامه‌های دیگری برای این وسیله در نظر گرفت که هنوز هم نوآورانه است.
این عینک‌ها می‌توانند دستورات را به صورت صوتی از شما دریافت کنند یا حتی با تعداد پلکی که می‌زنید برنامه مورد نظر خود را فعال یا متوقف کنید. مثلا اگر در حال مطالعه یک کتاب خارجی هستید و کلمات آن را متوجه نمی‌شوید، با کمک این عینک می‌توانید همزمان آن را ترجمه کرده و معنی آن را پیدا کنید. عکس گرفتن از مناظر مختلف با یک مرتبه پلک زدن و یا فیلم گرفتن با دوبار پلک زدن کار شما را خیلی راحت می‌کند.

نگاهی دقیق‌تر به عینک‌های هوشمند
عینک هوشمند مانند نسل فعلی ساعت‌های هوشمند و دستگاه‌های تناسب اندام است. در حالی که آنها اطلاعات مختلفی را، از جمله اطلاعاتی در مورد سلامت کاربر، جهت مسیریابی و حتی پیام‌های متنی ورودی و یا تماس‌های تلفنی ردیابی می‌کنند، عینک‌های هوشمند این اطلاعات را به طور مستقیم و برای افزایش راحتی کاربر روی لنز آن پخش می‌کنند.
عینک‌های هوشمند مانند عینک‌های سنتی و معمولی روی چشم زده می‌شوند، اما دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای برای نمایش اطلاعات هستند که به معنای واقعی کلمه در برابر چشمان شما به نمایش در می‌آیند. این ممکن است در ابتدا ناراحت کننده یا سخت به نظر برسد، اما می‌توان مقیاس و اندازه آن را بزرگ یا کوچک کرد تا چشم به راحتی آن را بخواند.

عینک هوشمند در دنیای واقعی
بهترین نسخه شناخته شده عینک‌های هوشمند محصولی به نام عینک گوگل است. در حالی که این عینک به عنوان یک محصول تجاری طراحی نشده بود، اما قدم خوبی بود تا این ایده ظهور کند که دستگاه‌هایی مانند این ممکن است مفید باشند. اسنپ چت نیز دومین نسخه از محصولات عینکی خود را از این نسل عینک‌ها منتشر کرده است. اکنون این محصول یعنی عینک هوشمند به یک محصول تجاری تبدیل شده است و همه می‌توانند آن را تهیه کرده و از امکانات آن در خانه و محیط کار بهره‌مند شوند.

واقعیت افزوده چگونه با این عینک‌ها همگام شده است؟
برخی از توسعه دهندگان در حال استفاده از تکنولوژی پیشرفته واقعیت افزوده (AR) در عینک‌های هوشمند هستند. یعنی همانند واقعیت مجازی، که در بازی‌های ویدئویی محبوب واقع شده است است، AR ترکیبی از واقعیت و گرافیک نسل چند بعدی است تا برای کاربر تجربه‌ای نزدیک به زندگی واقعی را فراهم کند.
عینک واقعیت افزوده به شما این امکان را می‌دهد که چیزهایی که دیگران بدون عینک‌های هوشمند نمی‌توانند ببینند را مشاهده کنید. مثلا هر اطلاعاتی را که خواهید سرچ کنید، یادداشت‌هایتان را مشاهده کنید و یا اطلاعاتی که از هر فردی دارید و ممکن است فراموش کرده باشید، مانند نام و ... را در بانک اطلاعاتی خود جستجو کرده و در برابر چشمانتان مشاهده کنید.
اپل یک پلت فرم توسعه یافته ARKit را برای حمایت از توسعه محصولات مصرف کننده محور ارائه داده است. ARKit در عین اینکه در حال تکامل و توسعه خود می‌باشد، از ایجاد دنیای AR، پشتیبانی از تجارب AR و خیلی چیزهای دیگر پشتیبانی می‌کند.
در حالی که AR قابلیت‌های بالقوه‌ای را برای مصرف کنندگان به وجود می‌آورد، کارشناسان از این تکنولوژی برای افزایش توانایی خود در مدیریت سازمان و کسب و کار استفاده می‌کنند. AR تنها برای موارد سرگرمی و بازی نیست بلکه دارای کاربردهای جدی و بسیار تاثیرگذار نیز می‌باشد.

آینده استفاده از عینک‌های هوشمند
استفاده از AR در بخش‌های سازمانی، داستانی کاملا متفاوت از استفاده از آن در خانه است. این تکنولوژی می‌تواند در بهبود کسب و کار به شما کمک کند.
می‌توان تصور کرد که تکنولوژی AR و عینک‌های هوشمند تقریبا در هر محیط کار و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. به جای خاموش کردن تلفن‌های همراه در جلسات کاری، کاربران می‌توانند تماس تلفنی را مشاهده کرده و آن را نادیده بگیرند. یا در عوض استفاده از یادداشت‌های دستی در طول ارائه یک کنفرانس، شخص می‌تواند از این عینک‌ها استفاده کرده و کلمات را در لنز عینک خود مشاهده کند.
قابلیت‌های کاربردی این عینک‌ها به همین جا ختم نمی‌شود. دستورالعمل‌های متفاوت و جدید آنها به سرعت قابل دانلود و به روز شدن هستند که می‌توانند اطلاعات پرواز، تراکم ترافیک و یا وضعیت آب و هوایی را به شما گزارش دهند. آمار و اطلاعات مورد نیازتان به راحتی برای شما قابل دسترس بوده و می‌توانید از آنها در جلسات و گزارش‌ها استفاده کنید و این مزیت به لطف تکنولوژی‌های به کار رفته در عینک‌های هوشمند و عینک‌های AR امکان پذیر است.

پس در نتیجه با استفاده از این عینک‌های پیشرفته، در هنگام ارائه یک کنفرانس یا سخنرانی، لازم نیست که خط خود را در یادداشتی که تهیه کرده‌اید دنبال کرده و مدام در میان حرف‌هایتان وقفه ایجاد شود. شما می‌توانید تمام آنها را در پشت شیشه عینک خود ببینید و از روی آن خوانده و کار خود را آسان کنید.



:: برچسب‌ها: عینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Xbox Live Gold

اکانت گلد ایکس باکس تعریف واقعی جمله «همه چیز درباره بازی های آنلاین» است. تقریباً بر هیچکس پوشیده نیست که تجربه بازی های رایانه‌ ای به صورت آنلاین حس و حال بسیار متفاوتی دارد. برای کنسول ایکس باکس این موضوع نمود خیلی بیشتری دارد. دلیل این موضوع آن است که محال است بازی انحصاری برای کنسول ایکس باکس پیدا کنید که بخش آنلاین قوی نداشته باشد. مثال ‌های بسیار زیادی برای این موضوع وجود دارد. از بخش مولتی پلیر بازی هایی چون GEARS 5، HALO 5، Sea of Thieves گرفته تا سبک Racing و شاهکاری به نام Forza Horizon همگی در یک ویژگی اشتراک دارند و آن هم محتوای آنلاین است. اما برای تجربه بخش آنلاین این بازی ها و رقابت با دوستان و گیمرهای ایکس باکس در جهان نیاز به اکانت GOLD داریم که از طریق سرویس XBOX LIVE قابل دسترسی است.

ایکس باکس لایو

ایکس باکس لایو قدیمی ترین پلتفرم بازی های آنلاین کنسولی است. این شبکه از سال 2005 با عرضه ی کنسول XBOX360 معرفی شد. هدف اصلی ایکس باکس لایو ارائه ی یک شبکه مجازی اختصاصی برای کاربران XBOX در سرتاسر دنیا به منظور تعامل با یکدیگر بود. امروزه XBOX LIVE بسیار گسترده تر از قبل است به طوری که تمامی امکانات یک شبکه مجازی، همانند فیسبوک یا اینستاگرام را داراست. اما سیاست اصلی تشکیل ایکس باکس لایو، تشویق طرفداران ایکس باکس در بازی کردن به صورت آنلاین با دوستان است. همانطور که در بالاتر اشاره کردیم لازمه ی اینکار خرید اکانت گلد ایکس باکس است. که نه تنها به شما اجازه بازی به صورت آنلاین را می دهد، بلکه تمامی امکانات پریمیوم ایکس باکس لایو مانند: چت صوتی، ساخت و شرکت در پارتی چت، به اشتراک گذاری ویدئو کلیپ و غیره را نیز در اختیارتان قرار می دهد.

بزرگترین ویژگی شبکه XBOX LIVE

طرفداران کنسول ایکس باکس را می توان جزو وفادار ترین طرفداران صنعت گیم نامید. به طوری که بر اساس گزارش سایت VG247 تعداد کاربران ایکس باکس لایو به عدد 90 میلیون رسیده است. قطعاً طراحی مناسب بی عیب و نقص این پلتفرم توسط مایکروسافت و سرویس پشتیبانی مناسب توسط این کمپانی دلیل اصلی وفاداری مشتریان به XBOX LIVE است. در کنار این نکته، موفقیت چشم گیر کنسول XBOX 360 هم مزید بر علت بود، تا طرفداران ایکس باکس همچنان در این نسل از سرویس لایو استفاده کنند، این وفاداری مشتری که نتیجه در جامعه آماری بسیار بالا جهت بازی های آنلاین داشت از بزرگترین ویژگی شبکه ایکس باکس لایو محسوب می شود. و این بدین معناست که کاربران جدید با یک پلتفرم حرفه ای جهت رقابت و لذت بردن از بازی های آنلاین روبرو خواهند شد. که قطعاً هیجان بازی کردن را به حداکثر می رساند.

اکانت Silver و اکانت GOLD

به طور کلی برای شبکه مجازی ایکس باکس لایو دو نوع اکانت وجود دارد:

  1. اکانت سیلور یا نقره ای
  2. اکانت گلد یا طلایی

کاربران ایکس باکس با ساخت اکانت آنلاین تبدیل به یک کاربر نقره ای یا Silver می شوند. معنی این اکانت آن است که شما با ورود به XBOX LIVE می توانید بازی های ایکس باکس را در مود آفلاین بازی کنید و آپدیت بازی ها را دریافت کنید و از سیستم اچیومنت قسمت آفلاین بازی در ایکس باکس بهره ببرید. اما برای بخش آنلاین بازی ها، که معمولاً بخش بزرگی از اچیومنت های بازی را به خود اختصاص می دهد و همچنین ارتباط و تعامل با بقیه گیمرها در محیط LIVE، باید به یک کاربر GOLD تبدیل شوید. این ارتقا به سادگی با خرید گلد ایکس باکس امکان پذیر است. شما به محض تبدیل شدن به کاربر گلد، می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

ویژگی های اکانت گلد ایکس باکس

اگر بخواهیم تمامی ویژگی های منحصر بفرد این محصول دیجیتالی را بیان کنیم احتمالاً باید یک مقاله جداگانه بنویسیم. اما به طور کلی اکانت گلد ایکس باکس تمام آن چیزی است که کاربران از یک پلتفرم مجازی جهت انجام بازی های آنلاین انتظار دارند. برخی از مهمترین ویژگی ها این اکانت را با هم مرور میکنیم

  1. امکان بازی به صورت دو نفره و چند نفره با تمامی کاربران ایکس باکس
  2. بازی های رایگان ماهانه
  3. تخفیف برای خرید بازی های جدید به صورت دیجیتالی
  4. تشکیل کامیونیتی های بازی های مختلف
  5. امکان چت صوتی و متنی بین کاربران
  6. اشتراک گذاری عکس و ویدئو بازی ها در پروفایل شخصی کاربر
  7. دسترسی به سیستم استریمینگ Mixer
  8. شرکت در مسابقات آنلاین هفتگی

انواع کارت هدیه XBOX GOLD

سرویس XBOX GOLD از نظر ساختاری بسیار شبیه به PSN است. می توان گفت که تهیه کارت های هدیه برای دسترسی به این سرویس مشابه به خرید گیفت کارت PSN است. تقسیم بندی انواع کارت های گلد بر اساس دو پارامتر صورت می گیرد:

  • بازه زمانی:

بازه زمانی یعنی اعتبار زمانی که بعد از Redeem شدن کد گلد ایکس باکس  در اکانت شما فعال می شود. به زبان ساده تر زمانی که شما اکانت یک ماهه XBOX Gold را خریداری می کنید دقیقاً بعد از وارد کردن کد به مدت یک ماه می توانید از سرویس گلد استفاده کنید.

  • ریجن کارت هدیه:

تمامی کارت های هدیه ایکس ‌باکس بر اساس مناطق مختلف در جهان تقسیم بندی شده اند. دلیل اصلی اینکار پراکنده بودن طرفداران کنسول XBOX در سراسر دنیاست. برای مثال تعداد کارت های هدیه مصرفی در کشور آمریکا تقریباً 15 برابر کل خاور میانه است.

انواع ریجن برای کارت هدیه گلد

سرویس گلد ایکس باکس، دقیقاً مثل نسخه پرمیوم و ارتقا یافته برای XBOX LIVE می باشد. در نتیجه تمامی قوانین آن برای کارت های هدیه گلد هم وجود دارد. یکی از همین قوانین، تقسیم بندی منطقه یا ریجن برای سرویس GOLD است.

  1. ریجن 1 آمریکا
  2. ریجن 2 اروپا و خاورمیانه
  3. ریجن 3 آسیای شرقی و اقیانوسیه

 قبل از خرید گلد ایکس باکس باید به این نکته توجه کرد که، اکانت ساخته شده ی XBOX LIVE مربوط به چه ریجنی می باشد. دلیل این موضوع آن است که در صورت یکی نبودن ریجن کارت هدیه گلد با ریجن اکانت XBOX LIVE ساخته شده توسط شما، این سرویس بر روی پروفایل شخصی ایکس باکس شما فعال نخواهد شد. ضمناً قیمت گلد ایکس باکس برای ریجن های مختلف بر اساس واحد پولی آن منطقه تعیین می شود.توجه کنید که محصولات فروشگاه اینترنتی گیفت کارت لند به هیچ عنوان تعویض نمی شود پس حتماً قبل از خرید کارت هدیه گلد، از ریجن پروفایلی که استفاده می کنید مطمئن شوید.

تفاوت  ریجن های مختلف XBOX GOLD

همانطور که گفتیم اکانت گلد ایکس باکس زیر شاخه ای از سرویس ایکس باکس لایو می باشد. به طوری که حتی با گیفت کارت ایکس باکس نیز می توان آن را تهیه کرد که البته این موضوع در دنیای خریدهای دیجیتالی مساله ای عادی است. برای مثال شما با خرید گیفت کارت اوریجین می توانید سرویس دیگری از کمپانی EA یعنی EA-ACCESS را تهیه کنید پس برای جواب این سوال که تفاوت ریجن های مختلف XBOX GOLD چیست درواقع باید به این سوال پاسخ دهیم، که تفاوت XBOX LIVE  در کشور های مختلف چیست؟ چون XBOX GOLD به تنهایی محدودیتی برای کاربر ایجاد نمی کند و تمامی این تفاوت ها و محدودیت ها از طریق ایکس باکس لایو اعمال می شوند. برای مثال می توان به محدودیت هایی مانند سانسور بعضی بازی ها در کشور های عربی یا ممنوعیت فروش یک بازی در بعضی کشور ها اشاره کرد.

 

کدام نوع کارت هدیه گلد مناسب تر است؟

 گلد ایکس باکس و اعتبار زمانی این سرویس براساس نیاز و استفاده کاربران توسط مایکروسافت به صورت زیر تعیین شده است.

  • 48 ساعته
  • 14 روزه
  • یکماهه
  • سه ماهه
  • شش ماهه
  • یکساله

اینکه کدام کارت برای شما مناسب تر است سوالی است که فقط خود شما می توانید به آن پاسخ بدهید. مثلاً من به مدت 3 سال، هر روز در حال بازی Rainbow Six به صورت آنلاین هستم. در نتیجه از نظر مالی خرید کارت یکساله گلد برای من به صرفه تر است. اما دوست صمیمی من به طور مداوم از کنسول استفاده نمی کند. و همیشه انتخابش، کارت هدیه یکماهه است. البته این نکته را به یاد داشته باشید که گلد ایکس باکس را می توان به صورت اشتراکی و همزمان با یکی دیگر از دوستان استفاده کرد. در نتیجه پیشنهاد ما در صورت استفاده مداوم از کنسول خرید اکانت شش ماه یا یکساله است.

بهترین راه خرید گلد ایکس باکس

با توجه به ماهیت گیفت کارت، امکان مرجوع کردن یا پس دادن آن وجود ندارد که خرید کارت هدیه گلد ایکس باکس هم در این قضیه مستثنی نیست. با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی زیادی در حال فروش کارت های هدیه اعتباری هستند، نیاز است تا کاربران فاکتورهایی را برای خرید مد نظر داشته باشند، که مهم ترین آن ها به شرح ذیل می باشد

  • قیمت مناسب
  • خرید آسان و مطمئن
  • تحویل آنی کد به صورت 24 ساعته
  • داشتن درگاه بانکی و نماد الکترونیکی معتبر
  • خدمات پس از فروش سریع

در گیفت کارت لند تمامی این موارد به آسانی چند کلیک در اختیار شماست. با ثبت نام در سایت و ورود به قسمت فروشگاه، اکانت گلد ایکس باکس را از قسمت محصولات انتخاب کنید، به آسانی مبلغ آن را پرداخت کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

منبع: اکانت گلد ایکس باکس چیست؟



:: برچسب‌ها: اکانت گلد ایکس باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Samsung Galaxy A30

گوشی سامسونگ گلکسی A30s یکی از گوشی های میانرده محسوب می شود که صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه آن را همراهی می کند. علاوه بر این گلکسی A30s مجهز به ویژگی هایی می باشد که می تواند در رنج قیمت خود به یکی از گوشی های خوب تبدیل گردد. همچنین ظرافت بدنه این محصول میانرده سامسونگ باعث می شود تا گلکسی A30s به راحتی در دستان شما قرار بگیرد. در زمینه سخت افزار بایستی بدانید که باتری با حجم بالا برای این محصول در نظر گرفته شده است و به لطف دوربین دوگانه طراحی شده در آن انتظار عکس های باکیفیت را خواهیم داشت.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A30s
گلکسی A30s از صفحه نمایش 6.4 اینج با فناوری سوپر آمولد بهره می برد که رزولوشن 720 در 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 268 به شما اجازه می دهد از تماشای تصاویر و ویدئوهای با کیفیت لذت ببرید. همچنین نسبت ابعاد 19.5:9 زیبایی بصری بسیار جذابی را به صفحه نمایش این محصول بخشیده است که میزبان حفره وی شکل می باشد. پوشش گوریلا گلس 3 از نمایشگر بدون حاشیه گلکسی ای 30 اس نیز در برابر خراش های جزئی محافظت خواهد نمود.

در پنل پشتی گلکسی A30s دوربین سه گانه با رزولوشن های 25، 8 و 5 مگاپیکسل را مشاهده می کنیم که دوربین دوم از لنز اولتراواید و دریچه دیافراگم f/2.2 بهره می برده و دوربین سوم نیز برای سنجش عمق کاربرد دارد. همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت خوبی خواهد بود.

پیکربندی و باتری سامسونگ Galaxy A30s
بخش سخت افزاری Galaxy A30s را تراشه اگزینوس 7885 تشکیل می دهد که پردازنده هشت هسته ای آن را همراهی می کنند. برای پردازش داده های گرافیکی این محصول پردازنده گرفیکی Mali-G71 MP2 به کار گرفته شده است و رم 4 گیگابایتی به راحتی از پس کارهای روزمره شما باگوشی بر خواهد آمد.

گوشی سامسونگ Galaxy A30s مجهز به باتری 4000 میلی آمپری می باشد که انتظار می رود یک روز را به راحتی دوام بیاورد.

حافظه داخلی و اتصالات گلکسی ای 30 اس
حافظه داخلی پیش فرض گلکسی ای 30 اس برابر با 64 گیگابایت می باشد که می توان آن را از طریق مموری کارت 512 گیگابایتی ارتقاء داد. از فناوری اتصالات این محصول می توان به وای فای، هات اسپات،GPS و… اشاره کرد.

صفحه نمایش
صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد در گلکسی A30S بسیار زیبا و بلند به نظر می‎رسد. این پنل در کمتر گوشی در این گستره قیمتی دیده می‎شود. در قسمت بالای صفحه نمایش فقط یک دوربین سلفی قرار گرفته است و حاشیه های بالایی و کناری در گلکسی A30S بسیار باریک شده به طوری که صفحه نمایش آن توانسته است 84.9% نسبت مساحت کل گوشی را به خود اختصاص دهد. صفحه نمایش AMOLED در این گوشی از روشنایی و شفافیت بسیار خوبی برخوردار است. رزولوشن این مدل برابر با 1560 × 720 پیکسل است در مقایسه با Galaxy A30 کمتر شده است.

دوربین
گلکسی A30S از یک دوربین سه گانه بهره می‎برد؛ دوربین اصلی A30s سنسور 25 مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار (PDAF) است و سنسور 8 مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض (Ultrawide) با فاصله کانونی لنز 13میلی‌متر است. برخلاف A30 در آن از سنسور عمق استفاده نشده بود، گوشی موبایل A30S از یک سنسورعمق با رزولوشن 5 مگاپیکسل بهره می برد. به این ترتیب می توانید عکس‎های پرتره خوبی را با محو کردن زمینه پشتی عکس ثبت نمایید.

سخت افزار و نرم افزار
سخت افزار به کار رفته در A30s تغییری نسیبت به مدل A30 نداشته است. در گوشی گلکسی A30S هم از تراشه Exynos 7904 و پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 استفاده شده است. تراشه Exynos 7904 استفاده شده در این گوشی با پردازش 14 نانومتری ساخته شده و از دو از هسته قدرتمند Cortex-A73 و شش هسته کم مصرف Cortex-A53 تشکیل شده است. به طور کلی A30S در اجرای بازی‎های مختلف و مولتی تسکینگ عملکرد قابل قبولی را دارد؛ همچنین بازی های سنگین مثل PUBG را می تواند در تنظیمات متوسط اجرا نماید.

این گوشی با سیستم‌عامل اندروید نسخه 9.0 به بازار عرضه شده است که سیستم‌عاملی به‌روز است. البته رابط کاربری سامسونگ هم مکمل اندروید 9.0 آن است. رابط کاربری خاص سامسونگ یکی از بهترین رابط‌های کاربری است. این رابط باعث می‌شود که کار با گوشی آسان باشد و در ظاهر هم بسیار زیباست.


باتری
این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‎کند و به این معنا است که شارژ کافی برای به اشتراک گذاری محتوا ، تماشای آنلاین ویدیو و زندگی در لحظه را دارید. همچنین از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند و وقتی نیاز به شارژکردن داشتید قابلیت شارژ سریع در دسترس است.



:: برچسب‌ها: گوشی سامسونگ a30s ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

گیفت کارت استیم والت 50 دلاری آمریکا

گیفت کارت به معنای کارت هدیه غیر قابل شارژ جهت خرید گیم (بازی)، موزیک، فیلم و خرید های درون برنامه ای می باشد برای انتخاب صحیح Gift Card تنها دو نکته بسیار ساده وجود دارد که خریداران باید به آن توجه کنند، اول دستگاه مورد استفاده و دوم اکانتی که بر روی آن دستگاه استفاده می کنند.

اکثر مشکلاتی که در هنگام خرید برای کاربران به وجود می آید، عدم توجه به همین دو نکته یعنی تفاوت انواع اکانت و ریجن ها می باشد که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتماً مطالب سایت گیفت کارت لند رو مطالعه کنید.خرید گیفت کارت مطمئن با بهترین قیمت و پاسخگویی در کمترین زمان مخصوص گیمرها، دوست داران تکنولوژی و عاشقان اپلیکیشن های موبایلی در گیفت کارت لند صوزت می گیرد.

تعداد زیادی از افراد، گیفت کارت (کارت هدیه)را به عنوان هدیه به دوستان و خانواده انتخاب می کنند. این کارت ها مشابه با کارت های اعتباری هستند همراه با یک نوار مغناطیسی پشت کارت، که مقدار پول معینی در آنها وجود دارد. گیفت کارت ها را مانند کارت اعتباری میتوان استفاده نمود البته در فروشگاههایی که پذیرنده آن باشند. اگر چه بر روی این کارت ها تاریخ انقضا وجود دارد اما از زمان صادر شده بهتر است تا قبل از یک سال استفاده کرد. در حالیکه هر فروشگاهی سیاست خود را دارد، اما بطور معمول نمی توان یک گیفت کارت را به پول نقد تبدیل کرد. انواع مختلفی از گیفت کارت ها وجود دارد؛ فرضا بعضی از آنها را فقط برای خریدهای خاصی میتوان استفاده نمود. مانند کارت هدیه آمازون که فقط برای سایت آمازون قابل استفاده است. برخی از گیفت کارت ها را در چندین فروشگاه می توان استفاده نمود. مانند گیفت کارت های ویزا، مستر کارت و....

پرفروش ترین گیفت کارت ها

 

گیفت کارت پلی استیشن

 گیفت کارت PSN

گیفت کارت 10 دلاری آیتیونز

گیفت کارت شش ماهه اسپاتیفای

گیفت کارت 25 دلاری گوگل پلی

گیفت کارت 60 دلاری ایکس باکس

گیفت کارت 10 دلاری آمازون

گیفت کارتهای اپل

در فروشگاه گیفت کارت لند شما می توانید خریدی سریع و آسان برای گیفت کارت اپل در قیمت های مختلف داشته باشید و از تمامی امکانات آیتونز لذت ببرید. آیتونز از پرطرفدارترین فروشگاه های آنلاین اپلیکیشن، موسیقی و کتاب در سرتاسر جهان می باشد که مختص کابران اپل است. این Gift Card تاریخ انقضا ندارد و در تمامی محصولات شرکت اپل مانند آیفون، لپتاپ و کامپیوترهای شخصی این کمپانی قابل استفاده است در نتیجه می تواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد.

گیفت کارتهای گوگل پلی

رای دسترسی به تمامی برنامه های گوگل پلی مثل موسیقی ، فیلم، کتاب و نرم افزار های کاربردی شما نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی دارید تا بتوانید از تمامی امکانات و خرید های درون برنامه ای آنها استفاده کنید. این کارت حاوی مبلغ و اعتبار مشخصی است که شما میتوانید به همان اندازه اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده و خرید خود را انجام دهید، کد ارسالی قابل استفاده بر روی تمامی دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید مثل موبایل و تبلت باتوجه به ریجن گوگل اکانت و آی پی شما می باشد

 گیفت کارت های استیم

خرید STEEM WALLET با اعتبار های مختلف در سریع ترین زمان در فروشگاه اینترنتی ما به آسانی امکان پذیر است شما با گیفت کارت استیم امکان دسترسی به هزاران بازی جذاب و پرطرفدار مانند: DOTA 2 ، Counter Strike و Destiny را با امکان دریافت خودکار آپدیت بازی ها، دسترسی به خریدهای درون برنامه ای مانند آیتم ها، لباس، اسلحه و بسیاری امکانات دیگر در دستان خود خواهید داشت، بعد از دریافت کد دیجیتالی در همان لحظه، قادر به استفاده از تمامی امکانات موجود در بزرگترین فروشگاه بازیهای رایانه ای چند نفره هستید و امکان خرید بازی های اوریجینال نیز برای کامپیوترهای شخصی شما فراهم می شود.



:: برچسب‌ها: انواع گیفت کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

 

Apple Watch Series 4

اپل واچ (Apple Watch) هم اکنون پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیاست و کسب این عنوان با کیفیت ساخت و عملکرد بسیار عالی این گجت ارتباط دارد. در این مقاله قصد داریم به 10 نکته مهم در مورد اپل واچ (Apple Watch) اشاره داشته باشیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 

مقدمه‌ای در رابطه با اپل واچ (Apple Watch)

طی چند سال اخیر استفاده از گجت‌های پوشیدنی و هوشمند در بین کاربران بسیار رواج یافته و این مسئله سبب شده که تنوع این محصولات به ویژه ساعت های هوشمند به شدت افزایش یابد. در بین ساعت های هوشمندی که تاکنون عرضه شده، اپل واچ (Apple Watch) یکی از پرطرفدارترین گجت های موجود است. کیفیت ساخت و کارایی اپل واچ (Apple Watch) سبب شده که این گجت به شدت در بین کاربران محبوب شود.

تنوع ظاهری و جنس اپل واچ گیج کننده نیست!

اپل واچ (Apple Watch) برخلاف آیفون و آیپد های اپل از نظر جنس بدنه و ظاهر شامل آپشن های نسبتا متنوعی می‌شود، اما این مسئله در بسیاری از موارد منجر به گیج شدن کاربران می‌شود. پیش از هر چیز در نظر داشته باشید که ما در مورد اپل واچ اورجینال صحبت می‌کنیم و به سری 2 این محصول کاری نداریم. این اپل واچ از نظر جنس بدنه شامل 3 نسخه مختلف و از انداز اندازه شامل 2 نسخه مختلف می‌شود. ضمنا دستبند آن هم در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی قابل انتخاب است. پس اگر می‌خواهید یک اپل واچ (Apple Watch) بخرید، به موارد زیر توجه کنید:

 

ساعت هوشمند اپل در دو نسخه 38 میلیمتری و 42 میلیمتری موجود است. تفاوت این دو مربوط به اندازه اپل واچ . دستبند آن می‌شود.

ساعت هوشمند اپل شامل سه نسخه Apple Watch Sport با بدنه آلومینیومی، Apple Watch Casual یا معمولی که عموما نام Casual را به همراه آن نمی‌آورند با بدنه فولادی و Apple Watch Editions طلایی می‌شود.

دستبند ساعت هوشمند اپل در مدل ها، طرح و رنگ های بسیار مختلفی عرضه شده است که شما بنا به سلیقه خود می‌توانید موارد مورد نیازتان را خریداری به دستگاه وصل کنید. برای مثال می‌توانید از دستبندهای فلزی یا چرمی استفاده کنید.

پس سه مورد فوق اصلی ترین مواردی هستند که در حین خرید اپل واچ (Apple Watch) باید به آن ها دفت کنید. دلیل اینکه می‌بینید ساعت هوشمند اپل از نظر ظاهری تنوع زیادی دارد، با تنوع آپشن های شخصی سازی که در بخش فوق به آن ها اشاره شد مرتبط می‌شود.

می‌توانید اپل واچ (Apple Watch) را بر روی مچ دست راست یا چپ وصل کنید!

ساعت هوشمند اپل به طور پیش فرض حالتی دارد که برای بسته شدن در مچ دست سمت چپ کاربر مناسب باشد، اما با این حال اپل این امکان را فراهم کرده تا کاربران علاقمند بتوانند گجت مذکور را بدون بروز هیچ مشکلی بر روی مچ دست سمت راست خود هم نصب و از آن استفاده کنند. پس پیش از خرید اپل واچ (Apple Watch) نگرانی در مورد بستن ساعت بر روی مچ دست راست یا چپ خود نداشته باشید.

ساعت هوشمند اپل تا وقتی بر روی مچ شما بسته شده آنلاک می‌ماند!

اپل واچ به تاچ آیدی یا اسکنر انگشت مجهز نیست و وقتی شما در ابتدا قصد استفاده از آن را دارید می‌توانید یک کد امنیتی را به عنوان رمز عبور خود وارد کنید. بدین ترتیب فعالیت هایی مثل بکارگیری سرویس اپل پی (Apple Pay) با امنیت بالاتری انجام می‌شود، اما آیا این موضوع به آن معناست که برای روشن شدن صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل و استفاده از آن باید هر بار رمز عبور مورد نظر را وارد کنیم؟

 

خوشبختانه اینطور نیست و اپل واچ (Apple Watch) به قابلیتی مجهز است که در تماس بودن با پوست دست کاربر را شناسایی می‌کند. پس وقتی شما این گجت را به مچ خود بسته و یک بار رمز عبور آن را وارد کنید، دیگر تا زمانی که دستگاه با مچ دست و پوست شما ارتباط داشته باشید، نیازی به ورود مجدد رمز عبور نخواهید داشت. اما به محض اینکه تماس گجت با پوست دست شما مختل شود، مجددا لازم می‌شود تا رمز عبور آن ارائه گردد. در غیر این صورت استفاده از ساعت هوشمند اپل امکانپذیر نخواهد بود.

ساعت هوشمند اپل کاملا ضد آب نیست!

ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ (Apple Watch) به گونه‌ای طراحی شده که در برابر تماس با آب مقاوم است، اما پتانسیل لازم برای دوام در شرایطی که برای مدت زمان طولانی در حجم عظیمی از آب غوطه ور شود را ندارد! به بیان دیگر شما نمی‌توانید ساعت هوشمند اپل را در حین شنا کردن، حمام کردن و غیره در دست خود قرار دهید و انتظار داشته باشید مشکلی برای آن رخ ندهد. اپل واچ (Apple Watch) فقط در برابر عرق کردن، قطرات باران و تماس های سطحی و با حجم کم آب مقاومت لازم را ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند اپل برای گوش دادن به موسیقی نیازی به آیفون ندارد!

اگر از علاقمندان به موزیک هستید و دائما در حین انجام فعالیت های خود به موزیک گوشی می‌دهید، باید بدانید که Apple Watch (اپل واچ) برای گوش دادن به موزیک نیازی به همگام سازی با آیفون ندارد و می‌تواند یک گجت کاملا مستقل باشد. ساعت هوشمند گوگل از حافظه ذخیره سازی اختصاصی خود بهره می‌برد، پس می‌توانید موزیک های مورد نظرتان را در آن ذخیره کنید. همچنین گجت به بلوتوث آنبوردی مجهز است که بدون نیاز به آیفون می‌تواند با گجت های دیگری مثل هدفون بلوتوث همگام سازی شود. بنابراین ساعت هوشمند اپل به خوبی می‌تواند در شرایط مختلف نیازهای کاربران علاقمند گوشی کردن موزیک را برطرف کند.

باتری ساعت هوشمند اپل تقریبا یک روز دوام دارد!

یکی از مسائلی که باید در مورد اپل واچ (Apple Watch) به خاطر داشته باشید این است که باتری آن با هر بار شارژ تقریبا در حدود 1 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می‌کند. بنابراین شما تقریبا هر شب باید ساعت هوشمند خود را به شارژ وصل کنید. البته شارژ ساعت هوشمند اپل به صورت مغناطیسی و بیسیم صورت می‌پذیرد و نیازی به وصل کردن کابل به دستگاه نخواهید داشت. با این حال لازم است تا آن را از مچ خود باز کنید و بر روی شارژر قرار دهید.

اپل واچ (Apple Watch) قابلیت های کنترلی بسیار جالبی دارد!

ساعت هوشمند اپل قابلیت های بسیار جالبی را در راستای کنترل گجت های دیگر ارائه می‌کند. برای مثال این گجت به اپلیکیشن Remote مجهز است که از طریق آن می‌توان اپل تی وی (Apple TV) را کنترل کرد یا حتی آیتیونز را در دسکتاپ مورد کنترل قرار داد. همچنین با همگام سازی اپل واچ و آیفون می‌توانید از صفحه نمایش اپل واچ خود به عنوان بخش نمایش دهنده منظره پیش روی دوربین آیفونتان استفاده کنید و حتی دستور عکسبرداری را از طریق اپل واچ و بدون نیاز ب لمس هیچ دکمه‌ای بر روی آیفون صادر نمایید.

 

علاوه بر این قابلیت های بسیار جالب، ساعت هوشمند اپل از یک ویژگی خاص دیگر با نام Continuity هم پشتیبانی می‌کند که به موجب آن می‌توانید یک فعالیت یا پروسه را در یکی از گجت های برند اپل آغاز و سپس در گجت دیگر ادامه دهید! برای مثال می‌توانید نوشتن یک پیامک را در اپل واچ (Apple Watch) آغاز کنید و سپس آیفون خود را بردارید و ادامه پیام را تایپ و ارسال کنید. بنابراین ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) از نظر قابلیت های کنترل مجموعه بسیار کاربردی از ویژگی های مختلف را ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند اپل قابلیت ارائه اطلاعات خاص از طریق ویبره را دارد!

اپل واچ (Apple Watch) به یک موتور تپتیک اختصاصی مجهز است که الگوهای ویبره مختلفی را می‌تواند ارائه کند. در برخی شرایط حتی بدون نیاز به روشن شدن صفحه نمایش ساعت می‌توان با پیروی از الگوهای ویبره ای آن به اطلاعات خاصی دست پیدا کرد. برای مثال ساعت اپل می‌تواند با ویبره و بدون روشن شدن نمایشگر خود مسیری که باید برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان طی کنید را مشخص کند! بدین منظور ویبره های مختلفی برای پیچش به سمت راست، چپ، حرکت مستقیم و غیره توسط ساعت ارائه می‌شوند و شما فقط باید از آن ها پیروی کنید.

 



:: برچسب‌ها: اپل واچ،نکات خرید اپل واچ ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

استيم يك شبكه جامع و وسيع آنلاين بازی ها برای گيمرهاست. كه از ان به عنوان يك پلتفرم نرم افزاری بر پايه سرگرمی و يك شبكه اجتماعی متشكل از گيمرها نام برده می شود. كه امروزه چهره بازی های رايانه ای است كه با بيشتر شركت های بزرگ بازی سازی مانند sega ، ubisoft ، activison و … قرار داد دارد و دارای قابلیت‌های بسياری همچون بازی‌های دسته جمعی آنلاین ( بازی های چند نفره یا MultiPlayer بر روی این شبکه ) ، ضد تقلب، جوایز ، امكان ثبت نظرات و امتياز به هر بازی را دارد.

شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. اين شبكه وسيع تر از آن است كه فقط بازی های پولی را سرویس دهی كند ، بلکه در اين شبكه برای گيمرها و کاربران بازی های رایگان بسياری از جمله warfare ، hawken team fortress و … وجود دارد كه برای استفاده از آنها نيازی به خريد و پرداخت هزينه نيست.

 امكانات و قابلیت های استیم

قابلیت بازی های گروهی و تحت شبکه
امکان بروز رسانی کردن بازی ها
ذخیره سازی ابری اطلاعات
امكان برقراری چت صوتی و تصویری برای بازی های آنلاین
ایجاد ارتباط با شبکه های اجتماعی
و …
از جمله قابليت های شبكه استيم می باشد. همچنين اين شركت برای امنيت بيشتر از هك اكانت استيم و ورود هكرها به حساب كاربری فضای امنیتی بیشتری ايجاد نموده و امنيت بيشتری برای اين شبكه فراهم ساخته است.

 گيفت كارت استيم چيست؟

گیفت کارت استیم ( كارت اعتباری steam ) يكی از امكانات شركت استيم و بهترین راه‌ برای خرید بازی‌ های استیم است كه تولید یکی از محصولات شرکت پخش و تولید بازی valve است.

می توان گفت كه گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما برای خريد بازی های استيم و انجام بازی های آنلاین است.

يكی از مهمترين دلايل محبوبيت گيفت كارت استيم در بين كاربران و گيمرها وجود نداشتن هيچگونه محدوديت مكانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

گیفت کارت Steam ( استيم ) و Steam Wallet ( استيم والت ) مانند پول برای والت شما هستند كه در شبکه استیم برای خرید نرم افزار ، بازی ها و هر چیز دیگری می توان از آن استفاده كرد. همچنين توسط گیفت کارت استیم به گيمرها و كاربران اين شبكه این امکان داده می شود تا بتوانند بروزرسانی بازی ها و نرم افزارها را به طور خودکار دریافت كنند.

 امكانات استفاده از گيفت كارت استيم

دسترسی مستقیم به هزاران بازی
خرید بازی با استیم گیفت
ذخیره روی فضای ابری (Cloud)
دریافت خودکار آپدیت بازی ها
ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها از Steam workshop ( با استفاده از گیفت کارت )
امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی STEAM جهت ارتباط با دیگر گیمر ها
چت و گفتگو با دیگر گیمر ها حین بازی (هیجانی که هیچ وقت تمام شدنی نیست)
استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی PC – Mobile – TV – Linux
تبديل شدن اکانت استیم ( حساب استیم ) شما به Steam Wallet استیم والت یا والت استیم یا کیف پول استیم والت و امكان پرداخت با آن
در اين فروشگاه خريد گيفت كارت استيم امريكا در اعتبارات 1 دلاری تا 100 دلاری و گيفت كارت استيم انگليس در اعتبارات 10 پوندی تا 100 پوندی موجود و قابل تهيه می باشد. كه بلافاصله پس از خريد به شما تحويل داده می شود.

 دانلود استیم

جهت استفاده از کلیه امكانات شبكه استيم ( سرویس ها، بازی ها و برنامه های steam ) و بهره گیری از مزایای steam wallet ابتدا بايد برنامه استيم را دانلود كنيد ( دانلود برنامه استیم ) كه در اينجا کافیه روی کلید سبز رنگ Install Steam Now کلیک نماييد ( كليه کاربران سیستم عامل Mac اپل و حتی کاربران سیستم عامل لینوکس قادر به دانلود استیم می باشند).

 

آشنايی با امكانات برنامه استیم

بعد از دانلود برنامه استیم بايد يك اكانت در آن بسازيد و پس از ساخت اکانت برای فعال سازی اكانت استيم خود نیاز دارید که یک بازی آنلاین خریداری و فعال کنید.

با فعال سازی اكانت استيم خود می‌توانید از كليه قابلیت‌های استیم مانند فروشگاه استیم و بازی‌های مجانی بهره بگيريد. همچنين در بخش اخبار استیم آخرین و به روزترين خبرهای مربوط به بازی‌ها، ویدئوها و عکس‌های بازی‌ها در صفحه مربوط به هر بازی وجود دارد كه افراد می‌توانند در شبكه استیم نظرات خود را بر روی بازی‌هایی که خریداری و انجام داده‌اند ثبت کنند.

با ساخت اکانت steam می‌توانید با دوستان خود در استیم ارتباط برقرار کنید و در بخش‌های مربوط به چت به صحبت بپردازید و لیست بازی‌ها و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی کنید.

 

آموزش ساخت اكانت استيم

1) ابتدا آی پی اينترنت خود را با آی پی اكانت استيم ( كشور استيم ) يكی كنيد.

2) به سايت استيم برويد و بر روی گزینه ی Join Steam در سایت استیم کلیک كنيد. (در صورت داشتن اکانت از Sign in استفاده كنيد)

3) در قسمت Create a Steam account name نام کاربری خود در استیم را وارد كنيد.

در قسمت Choose a Password رمز عبور مورد نظر خود را وارد كنيد.
در قسمت Re-enter password مجدد رمز عبور خود را وارد كنيد.
در قسمت Your current email address ایمیل خود را وارد كنيد.
در قسمت Re-enter email address مجدد ایمیل خود را وارد كنيد.
در قسمت Enter the characters above کلمه ی امنیتی یا همان کپچا طراحی شده توسط استیم را به درستی وارد كنيد.
نکته) اگر سن شما كمتر از 13 سال است استیم به شما اجازه ی ساخت اکانت نمی دهد. در نتیجه در انتهای صفحه تیک کنار گزینه ی I agree AND am 13 years of age or older را فعال نمایید.

پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی گزینه ی Create my account کلیک كنيد.

اكانت استيم شما با موفقيت ساخته شد.

 

آموزش رديم كردن گيفت كارت استيم

1) بر روی نام خود کلیک کرده و گزینه ی Account را باز كنيد.

2) بر روی گزینه ی Add found to your steam wallet کلیک كنيد.

3) بر روی گزینه ی Redeem a steam gift card or wallet code کلیک نمایید.

4) کد گیفت کارت استیم خريداری شده خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و بر روی Continue کلیک كنيد.

5) در اينجا بايد والت شما بر روی کشور مورد نیازتان تنظیم شود. بعد از زدن کد استیم ولت شما به صفحه ی ديگر هدایت می شوید که باید در ابتدا

آدرس و زیپ کد مورد نظر خود را وارد كنيد تا استیم به شما اجازه ی ردیم گیفت کارت اعتباری را بدهد. برای این کار نیاز است که کشور گیفت کارت

و کشور اکانت شما یکسان باشد ( برای استفاده از آدرس صحیح می توانید از گوگل مپ كمك بگيريد ).

در قسمت Street Address و Street Address line 2 مشخصات خیابان مورد نظر را وارد كنيد.
در قسمت City شهر مورد نظر خود را وارد كنيد.
در قسمت state ایالت مورد نظر خود را وارد كنيد.
در قسمت Country کشور مورد نظر خود را وارد كنيد.
در قسمت Zip or postal code نیز زیپ کد / پستال کد / کد پستی خود را وارد کنید و بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی
Countinue کلیک كنيد.
حال استیم ولت شما بر روی کشور مورد نظرتان تنظیم شده است.

 پس از خرید گیفت کارت استیم و ساخت اکانت (حساب کاربری) :

با خرید گیفت کارت استیم و رديم كردن کد گيفت كارت خريداری شده در حساب کاربری خود می توانید اکانت خود را به مقدار اعتبار گيفت كارت خريداری شده شارژ نموده و خرید دلخواه خود را از شرکت استیم انجام دهید و به امكاناتی از قبيل: آرشیو بازی‌های بی‌نظیر ، قابلیت بازی آنلاین با دوستان و افراد دیگر ، فضایی برای ذخیره سازی آنلاین بازی‌ها و امکان آپدیت خودکار بازی ها و نرم افزارها دسترسی داشته باشید.پس از خرید، دیگر مهم نیست که در حال کار با چه سیستم عاملی ( مک ، ویندوز ، لینوکس ، تلفن هوشمند یا تلویزیون ) باشید استیم همواره با شماست. همچنين شما از شرکت های طرف قرارداد استیم نیز می توانید عناوین بازی های کامپیوتری ، نرم افزار و … را تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: گیقت کارت استیم،امکتنات استفاده از گیفت کارت استیم ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()