نوشته شده توسط : amin

گیفت کارت نتفلیکس 15 دلاری

نت فليكس بدون شك بزرگترين سرويس پخش و توليد فیلم و سریال بصورت آنلاین در جهان است اين سرويس پرطرفدار در سال 1997 در كاليفرنيا تأسیس شد و پس از 20 سال ( سال 2017 ) بیش از 90 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است و هم اكنون بیشترین حجم پهنای باند را در آمريكا از آن نتفليكس است. بطوری كه 190 کشور جهان خدمات رسانی سریال های netflix را انجام می دهد.

اپلیکیشن netflix برای اندروید ( Android ) ، ویندوزفون و iOS قابل نصب و در دسترس هست. كه می توانيد آن را از اپل استور ، گوگل پلی و یا WindowsStore دانلود كنيد.

يكي از بهترين مزايای نت فليكس استفاده رايگان يك ماهه از اين سرويس با ساخت اكانت در نتفليكس ( كه معمولا با پرداخت 8 تا 12 دلار از طريق كرديت كارت ، پي پال و گيفت كارت می توان عضو نت فليكس شد ) به كاربران می باشد كه پس از ساخت اكانت می توانيد يك ماه از اين سرويس استفاده كنيد.

در گذشته عضويت در نت فليكس و خرید اشتراک نت فلیکس برای ما ايرانی ها محدودتر بود بطوری كه الزاماً برای پرداخت بايد از مستر كارت و ويزا كارت استفاده می كرديم ولی هم اكنون امکانات بسياری در جهت پرداخت و استفاده از اشتراک نت فلیکس فراهم گرديده است كه مهمترين آن خرید گیفت کارت نت فلیکس و ديگری استفاده از حساب اپل آیدی است.

 

گیفت كارت نت فليكس اكثر كشورها از جمله :
گيفت كارت نتفليكس آمريكا ( در اعتبارات 25 دلاری ، 30 دلاری و 50 دلاری )
گيفت كارت نتفليكس انگليس ( در اعتبارات 15 پوندی ، 25 پوندی و 50 پوندی )
گيفت كارت نتفليكس اروپا ( در اعتبارات 15 يورو ، 25 يورو و 50 يورويی )
گيفت كارت نتفليكس كانادا ( در اعتبارات 30 دلاری و 60 دلاری )
موجود و قابل خريداری می باشد كه بلافاصله پس از خريد گيفت كارت مورد نظر به صورت آنی به شما تحويل داده می شود.

 

آموزش ساخت اكانت در نت فليكس
ابتدا آی پی خود را به غير از ايران تغيير دهيد
به سات netflix برويد.
روی گزینه Join free for a month کلیک نماييد.
در مرحله شما سه سطح عضویت را پيش رو داريد با توجه به مبلغی که ميخواهيد پرداخت كنيد امکانات متفاوتی از نظر کیفیت پخش و خصوصیات دیگر دریافت می كنيد. روی گزينه See The Plans كليك نماييد تا به مرحله انتخاب سطح هدایت شويد.
سطح مورد نظر خود را انتخاب نماييد و روی گزينه Continue كليك كنيد.
یک ایمیل و یک رمز عبور وارد كنيد ( با انتخاب گزینه please do not email me netflix special offers می توانید انتخاب کنید که netflix پیشنهادات ویژه را برای ايميل شما ارسال کند یا خیر . گزینه مورد نظر خود را انتخاب و دکمه Continue را بزنید.

در صفحه پرداخت سه گزينه پيش رو داريد 1- پرداخت از طریق Debit Card ( دبيت كارت ) 2- پرداخت از طریق PayPal ( پی پال ) 3- پرداخت از طریق GiftCard Netflix ( گيفت كارت نت فليكس )
بعد از انتخاب پرداخت بوسيله بوسيله گيفت كارت نت فليكس در صفحه جديد كد گيفت كارت نت فليكس خريداری شده خود را وارد و آن را رديم كنيد.
ساخت اكانت نت فليكس شما با موفقيت انجام شد.



:: برچسب‌ها: گیفت کارت نتفلیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Toca Life Vaction Logo

بازی آیفون Toca Life Vacation

بازی آیفون Toca Life Vacation (تعطیلات) یکی از بهترین بازی های ماجراجویی و هیجانی است که توسط شرکت Toca Boca AB ساخته شده است. در این تعطیلات کودکان شما باید تلاش کنند تا با جستجو جزیره های رازآلود را کشف کنند و کارهای بسیاری که این شرکت برای کودکان شما طراحی کرده‌اند را انجام دهند. از قابلیت‌های منحصربه‌فردی که این بازی برای کودکان شما فراهم می‌کند، ضبط کردن و اشتراک گذاری صدای خود هنگام بازی کردن است.

ویژگی‌های مهم بازی آیفون Toca Life Vacation
4 مکان را جستجو کنید.
برای 34 شخصیت داستان بسازید.
جزیره‌های رازآلود را کشف کنید.
ضبط کنید و به اشتراک بگذارید.
تبلیغات ندارد.
پرداخت درون برنامه‌ای ندارد.

2) بازی آیفون Toca Life Farm

بازی Toca Life Farm (زندگی یک کشاورز) توسط شرکت Toca Boca AB طراحی و ساخته شده است. کودکان شما در این بازی نقش کشاورزی را ایفا خواهند کرد که در آن کارهای بسیاری را یاد خواهند گرفت. کارهایی که یک کشاورز در یک مزرعه انجام می‌دهد در این بازی الگوبرداری شده است و مانند یک کشاورز باید کارهای زیادی از جمله شیر دوشیدن، جمع آوری تخم مرغ‌ها، علوفه دادن به حیوانات و… را انجام دهید. محصولات خود را به فروش برسانید و امتیاز به دست آورید. این بازی به شما امکان ضبط صدا را در زمان بازی کردن می‌دهد.

ویژگی‌های مهم بازی آیفون Toca Life Farm
چهار مکان از جمله انبار، خانه، زمین و فروشگاه را جستجو کنید.
برای 29 شخصیت بعلاوه‌ی حیوانات داستان بسازید.
به حیوانات غذا بدهید.
کثیف کاری حیوانات را تمیز کنید.
از تراکتور برای انجام سریع کارها استفاده کنید.
بازی خود را ضبط کنید.
تبلیغات ندارد.

3) بازی آیفون Sago Mini Road Trip 2

بازی Sago Mini Road Trip 2 یک بازی مهیج و پر از رنگ‌های شاد برای کودکان رده‌ی سنی 2 تا 5 سال توسط شرکت Sago Mini طراحی شده است. کودکان شما در این بازی رانندگی با وسیله های مختلف عروسکی را تجربه خواهند کردند که مسیرهای آن را خودشان انتخاب می‌کنند. کنترل این بازی بسیار ساده و آسان بوده که برای کودکان بسیار مناسب است.

ویژگی‌های مهم بازی آیفون Sago Mini Road Trip 2
بالای 10 ماشین
دارای 6 مسیر برای رانندگی
قانون و محدودیت زمانی وجود ندارد.
خرید درون برنامه‌ای ندارد.
تبلیغات ندارد.

4) بازی آیفون Forestry

بازی Forestry یکی دیگر از بازی های جذابی است که به کودکان شما محیط بیرون از خانه مانند جنگل را نشان می‌دهد. این بازی توسط شرکت IngameMobile ساخته شده است که از طراحی بسیار زیبا و با رنگبندی کودکانه استفاده کرده است، همچنین از موسیقی و صداهای شادی بهره برده است. این بازی بیش از 200 هزار بار دانلود شده است که ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را برای کودکان خود نیز دانلود کنید.

ویژگی‌های مهم بازی آیفون Forestry
قابلیت نمایش خودکار
دارای 17 مکان زیبا و انیمیشن شده
قابلیت پشتیبانی از 8 زبان
دارای 17 انیمیشن زیبا و متحرک

5) بازی آیفون Toca Hair Salon 2

بازی بسیار جالب Toca Hair Salon 2 کودکان شما را با لوازم آرایشی جهت اصلاح مو آشنا می‌کند. کودکان شما در این بازی نقش یک آرایشگری را دارند که در یک سالن می‌توانند موی 6 شخصیت این بازی را با لوازمی مانند قیچی، شانه، سشوار و کلی لوازم دیگر اصلاح و درست کنند. این بازی به کودکان امکان رنگ کردن و تغییر استایل مو را نیز می‌دهد. فراموش نکنید که زمانی که اصلاح شما تکمیل شد یک اسنپ شات بگیرید.

ویژگی‌های مهم بازی Toca Hair Salon 2
مو را با ماشین و قیچی اصلاح کنید.
بعد از اتمام کار مو را با شامپو، دوش و حوله تمیز کنید
دارای لوازم‌جانبی شامل کلاه و عینک و …
انیمیشن روان و زیبا
موها‌ی واقعی



:: برچسب‌ها: بهترین بازس های آیفون برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

گیفت کارت آمازون را بی شک می توان یکی از مهم ترین و محبوب ترین محصولات دیجیتالی در کل دنیا نامید. از این رو که این کارت هدیه تنها مخصوص عاشقان دنیای دیجیتال نیست. اکثر مردم دنیا عاشق خرید کردن می باشند و بیشتر از خود خرید، عاشق تخفیفاتی که در هنگام خرید محصول مورد نظر دریافت می کنند، می باشند. تقریباً کمتر کسی در دنیا پیدا می شود که حداقل یکبار گذرش به سایت Amazon نیافتاده باشد. فروشگاهی که تقریباً هر نوع محصول برای هر سن و سال و سلیقه در آن پیدا می شود. پس آمازون صرفا یک فروشگاه دیجیتالی نیست و محصولات فیزیکی بسیار زیادی هم دارد که به طبعِ، مخاطبان خیلی بیشتری در سراسر دنیا نسبت به سرویس های "تمام دیجیتال" پیدا کرده است. از این رو کارت هدیه آمازون هم محبوبیتی دست نیافتنی بین بقیه رقبا کسب کرده است.

آمازون چیست

همانطور که در پاراگراف بالا اشاره کردیم و البته اکثر شما هم می دانید، آمازون یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است. یا بهتر بگوییم بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است. اما این صرفاً تمام ماجرا نیست. 25 سال پیش وقتی جف بزوس موسس آمازون این سایت را طراحی کرد شاید تنها هدفش فروش اجناس به صورت اینترنتی بود. اما امروزه آمازون یک شبکه اقتصادی بسیار گسترده در کل جهان است. علاوه بر فروش اینترنتی محصول در این کمپانی، می توان به فعالیت هایی از جمله: تبلیغات دیجیتال، محاسبات ابری، پخش محتوای دیجیتال در بستر آنلاین( استریم) و هوش مصنوعی اشاره کرد که AMAZON را تبدیل به یکی از قطب های اصلی دیجیتالی جهان از نظر اقتصادی، در کنار گوگل، اپل و مایکروسافت کرده است. ضمن آنکه این شرکت بالاتر از همه این برندهاست و البته در میان برندهای غیر دیجیتالی، از با ارزش ترین کمپانی دنیا محسوب می شود.

انواع گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون جزء متنوع ترین کارت های هدیه از نظر اعتبار محسوب می شود. کارت های این کمپانی از مبلغ 1 تا 2000 دلار قابل خرید است. تمامی کارت های هدیه برای برند های مختلف شامل دو مدل: فیزیکی و دیجیتالی می باشند که در کشور ما عموماً روش دوم مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این بخش می خواهیم انواع  کارت های آمازون از نظر تنوع را معرفی کنیم و صرفاً ارتباطی به فیزیکی یا دیجیتالی بودن آنها نداریم. اما از تفاوت اصلی آنها می توان به استفاده کاربران اشاره کرد برای مثال کاربران جهت هدیه دادن گیفت کارت به دوستان، بیشتر تمایل دارند از مدل های فیزیکی خریداری کنند. اما برای استفاده شخصی مدل دیجیتالی گزینه بهتری است. به طور کلی آمازون کارت های هدیه خود را در 3 فرمت عرضه می کند:

  1. الکترونیکی
  2. پاکت نامه
  3. کارت با قابلیت پرینت در منزل

کارت های هدیه دیجیتالی و فیزیکی

مدل اول که در بالا هم اشاره شد به اسم e-gift card یا الکترونیکی و دیجیتالی معروف است. همان کارت های مرسوم دیجیتالی است که با خرید آن یک کد در اختیار کاربر قرار می گیرد و شما هم اگر قصد خرید گیفت کارت آمازون را داشته باشید باید از این روش استفاده کنید. مدل بعدی، فیزیکی محسوب می شود برای مثال کارت هدیه معروف به "پاکت نامه" در وب سایت آمازون بیش از 200 مدل دارد که با توجه به تنوع بالای آنها، بسیار مناسب هدیه دادن به دوستان و آشنایان جهت خرید از آمازون است. مدل سوم خیلی شبیه به کارت هدیه الکترونیکی است یعنی بعد از خرید کد دیجیتالی دریافت می کنید اما این امکان را به شما می دهد تا با تمپلیت های از پیش آماده شده آن کد را بر روی کاغذ پرینت بگیرید که از این رو شبیه به کارت های فیزیکی است و کارتی مناسب جهت هدیه دادن است.

ریجن گیفت کارت آمازون

مانند بسیاری از کارت های هدیه دیگر، گیفت کارت آمازون هم با استراتژی فروش در مناطق( ریجن ) مختلف عرضه می شود. به طوری که در بیش از 60 کشور دنیا با وجه رایج آن کشور به فروش می رسد. و معنی این موضوع آن است که شما با خرید کارت هدیه آمازون در یک کشور، تنها می توانید آن کد را بر روی اکانت با تنظیمات همان کشور REDEEM و استفاده کنید. همین موضوع باعث شده تا کاربران داخل کشور با برخی مشکلات از قبیل وارد کردن کد و استفاده از آن در وبسایت آمازون مواجه شوند. که پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید به خوبی از کارت هدیه انتخابی اطمینان حاصل کنید چون متاسفانه امکان تعویض این کارت ها وجود ندارد. معروف ترین کارت موجود برای خرید و استفاده از وبسایت آمازون مربوط به کشور آمریکا است.

نحوه ساخت اکانت آمازون

همانطور که گفتیم کارت های هدیه آمازون تنها مختص به همان کشور می باشند. در نتیجه ریجن اکانت آمازون که از آن استفاده می کنیم باید با کارت هدیه یکی باشد. اما چطور یک اکانت آمازون داشته باشیم؟ ساخت این اکانت بسیار ساده است و تنها نیاز اصلی آن داشتن یک ایمیل است. شما با ورود به وبسایت آمازون، در بالا سمت راست صفحه با زدن گزینه Sign in به صفحه ورود به ناحیه کاربری آمازون وارد می شوید. فقط یادتان باشد ریجن انتخابی شما( پرچم کنار دکمه sign in ) کشور آمریکا باشد. بر روی گزینه Create your Amazon account کلیک کنید و سپس نام کاربری، ایمیل و پسوورد خود را وارد کنید. به همین راحتی شما صاحب یک اکانت آمازون شده اید و اکنون می توانید وارد ناحیه کاربری شخصی خود شوید.

نحوه وارد کردن کد کارت هدیه آمازون

 فروشگاه گیفت کارت لند بعد از فروش گیفت کارت آمازون ، کد هدیه را به صورت آنی در اختیار شما قرار می دهد. شما با در اختیار داشتن کد می توانید به راحتی وارد سایت آمازون شده و خرید خود را انجام دهید. جهت وارد کردن اعتبار کارت هدیه به اکانت اول وارد ناحیه کاربری تو سایت Amazon.com شوید. سپس بر روی گزینه apply a gift card to your account  کلیک کنید و کد 15 رقمی کارت هدیه خود را وارد کنید و بر روی گزینه Redeem بزنید. بلافاصله مشاهده می کنید که اعتبار اکانت شما به میزان کد خریداری شده افزایش پیدا می کند. نکته دیگری که بد نیست به آن توجه کنید این است که شما می توانید با خیال راحت در سایت گشت بزنید و سبد خریدتان را پر کنید و در هنگام پرداخت، کد کارت هدیه را وارد کنید.

خرید دیجیتالی از فروشگاه آمازون

در وبسایت آمازون، منظور از خرید دیجیتالی صرفا تهیه محصولات غیر فیزیکی نیست. درواقع منظور اصلی ما خرید اینترنتی است. اما با توجه به محدودیت های خرید محصولات فیزیکی از سایت های خارجی و عدم امکان ارسال اکثر این محصولات به داخل کشور طبق قوانین Shipment کشور آمریکا به واسطه تحریم و انحصار طلبی فروشگاه های داخلی که صرفا کپی ضعیف فروشگاه آمازون می باشند، از واژه "خرید دیجیتالی" در همان معنای خرید سرویس ها و محصولات غیر فیزیکی از آمازون استفاده می کنیم. اما خبر خوب اینجاست که آمازون تعداد بسیار زیادی سرویس دارد که در کشور ما ایران، قابل استفاده می باشند. از این رو سختی دسترسی به آنها فقط خرید کارت هدیه است که گیفت کارت لند این کار سخت را برای شما به آسانی چند کلیک کرده است.

کاربرد کارت هدیه  آمازون

قبلا هم اشاره کردیم که آمازون صرفا یک فروشگاه نیست بلکه یک شبکه بسیار بزرگ اقتصادی است. از این رو شامل سرویس های بسیار متعددی می باشد که هر کدام به تنهایی یک مجموعه بسیار بزرگ به حساب می آیند. انواع محصولات انحصاری مانند Alexa، Fire TV و غیره که دسترسی به اکثر آنها با گیفت کارت آمازون امکان پذیر است. نکته بعدی آنکه حتی تهیه  کارت های هدیه دیگر یا Third Party با کارت هدیه آمازون امکان پذیر است. برای مثال خرید گیفت کارت نتفلیکس یکی از گزینه های شما در قسمت کارت هدیه سایت آمازون است. برخی از معروفترین این سرویس ها که در بین کاربران داخلی هم طرفداران زیادی دارند به شرح زیر است.

  • شبکه استریمینگ Amazon Prime جهت تماشای فیلم و سریال
  • کتابخوان Kindle جهت دسترسی به بزرگترین کتابخانه دیجیتالی
  • سرویس موزیک آمازون
  • دستگاه استریمینگ FIRE TV
  • Alexa یا همان دستیار صوتی آمازون

 

کتاب خوان آمازون کیندل

به جرات بتوان گفت محبوب ترین سرویس آمازون برای مخاطبان در داخل کشور ایران همین سرویس آمازون کیندل است. شاید به تازگی آمازون پرایم توانسته باشد کمی در کورس با کیندل رقابت کند اما همچنان این کتابخوان آمازون است که یکه تاز است. Kindle به تنهایی یک دستگاه فیزیکی شبیه به تبلت است که برای خواندن کتاب های الکترونیکی استفاده می شود. با داشتن آمازون کیندل و وارد کردن اکانت آمازون، به راحتی و با خرید کارت هدیه می توانید صدها هزار کتب الکترونیکی در کتابخانه آمازون دسترسی داشته باشید. قیمت این کتاب ها بسیار متغیر است اما معمولا بین 1 الی 20  دلار برای هر کتاب باید بپردازید.

 

شبکه امازون پرایم

آمازون پرایم یکی از بستر های VOD ( Video on Demand  ) یه زبان خودمانی شبکه های پخش فیلم و سریال اینترنتی مانند Netflix، Hulu و نمونه های داخلی یعنی فیلیمو و نماوا است. آمازون پرایم با سرمایه گذاری بسیار شدید توسط Amazon و به منظور رقابت با نتفلیکس تشکیل شده است. برای مثال تنها برای ساخت سریال سری محبوب ارباب حلقه ها، بودجه ساخت یک میلیارد! دلاری تنظیم شده است. ورود این کمپانی به دنیای سرگرمی های در بستر VOD نوید آینده روشن سرویس های اشتراکی را می دهد. برای دسترسی به این سرویس جذاب، میتوان از کارت هدیه آمازون استفاده کرد و سپس بر روی تلویزیون هوشمند، تبلت، کامپیوتر و حتی کنسول های خانگی PS4 و XBOX ONE با نصب اپلیکیشن آمازون پرایم، فیلم و سریال مورد علاقه را تماشا کرد. نکته آنکه برای استفاده از آمازون پرایم احتیاجی به خرید گیفت کارت PS4  ندارید.

آمازون موزیک

اکانت آمازون موزیک را می توان یک رقیب جدی برای آیتونز و اسپاتیفای به حساب آورد. در حال حاضر بیش از 60 میلیون آهنگ در این سرویس قابل دسترسی است و تقریبا بر روی هر دستگاهی قابل پخش است. راه دسترسی به این سرویس بسیار آسان است و به راحتی با کارت هدیه آمازون  می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

دستیار صوتی آمازون

شاید بتوان گفت جذاب ترین سرویس ارائه شده توسط کمپانی آمازون تا به اینجا دستیار صوتی آمازون یا همان Alexa است. الکسا یک هوش مصنوعی است که با جدیدترین متدهای این علم پیشرفته مثل یک دوست در کنار شماست تا تجربه بهتری هنگام استفاده از سرویس های آمازون داشته باشید درواقع گام بزرگی که آمازون با تولید الکسا در زمینه تکنولوژی برداشته است بسیار شبیه به فیلم های علمی تخیلی در مورد آینده است. انقلاب الکسا در تکنولوژی هوش مصنوعی بسیار شبیه به انقلاب فروشگاه معروف استیم در زمینه گیم است و دسترسی به آنها هم شبیه همدیگر است به طوری که برای استیم، "گیفت کارت استیم" و برای آمازون، "کارت هدیه آمازون" نیاز است.

 با داشتن الکسا و شارژ اعتبار خود توسط کارت هدیه آمازون، بدون وارد شدن به آمازون می توانید سرویس خود را انتخاب کنید و الکسا بقیه کارها از پرداخت و فعال سازی آن سرویس بر روی اکانت شما را انجام خواهد داد.

 تهیه کارت هدیه آمازون

سرویس های آمازون هر روز در حال اضافه شدن می باشد. و تعداد کاربران آن هم روز به روز بیشتر می شود. تا چند سال قبل تعداد کاربران داخلی آمازون بسیار کمتر از امروز بود. اما به تازگی و به خصوص با محبوب شدن سرویس هایی چون پرایم، موزیک و کیندل آمازون در بین کاربران داخلی، تقاضا برای خرید کارت هدیه مناسب این کمپانی بزرگ و غول تکنولوژی بیشتر شده است اما انتظارات این کاربران چیست؟

  • قیمت ارزان و به صرفه
  • خرید آسان
  • تحویل آنی کد
  • درگاه بانکی و نماد الکترونیکی معتبر
  • خدمات پس از فروش

 تمامی موارد بالا در فروشگاه گیفت کارت لند برای شما فراهم شده است. شما به سادگی چند کلیک میتوانید در سایت ثبت نام کنید، پروفایل شخصی خود را بسازید و از بین محصولات سایت، گیفت کارت آمازون مد نظرتان را انتخاب کنید و از خرید در آمازون لذت ببرید.

منبع :

 https://giftcardsland.com/product-category/%da%af%db%8c%d9%81%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86/



:: برچسب‌ها: گیفت کارت آمازون ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

امروز قصد دارم در مورد تکنولوژی خانه هوشمند با شما صحبت کنم. این تکنولوژی جدید به سرعت در حال گسترش است و همه روزه علاقه مندان بیشتری در سرتاسر دنیا پیدا می کند. علاقه روزافزون انسان ها به استفاده از تکنولوژی های جدید از یک سو و رفاه و آسایشی که در سایه هوشمندسازی ساختمان تامین می شود از سوی دیگر منجر به گسترش تکنولوژی خانه هوشمند شده است. زوایای پیدا و پنهان این تکنولوژی را در این مقاله مورد ارزیابی قرار می دهیم.

تکنولوژی خانه هوشمند چیست؟
این تکنولوژی به شما امکان می دهد که کنترل وسایل برقی منزل را به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند انجام دهید. اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب و بهره برداری است. بخش های مختلفی از خانه را می توان به این سیستم متصل کرد. کنترل تجهیزات روشنایی، کنترل پریزها و وسایل برقی، کنترل سیستم های سرمایش و گرمایش، کنترل درب ها و تردد و … بخشی از امکانات قابل ارائه توسط تکنولوژی خانه هوشمند هستند.

از سوی دیگر کنترل تجهیزات امنیتی، آیفون هوشمند و … نیز در برخی از سیستم های هوشمندسازی ساختمان قابل ارائه هستند. همچنین در برخی از برندها امکان استفاده از دستیار صوتی برای کنترل تجهیزات نیز وجود دارد. حوزه گسترش تکنولوژی خانه هوشمند روز به روز در حال افزایش است. سنسورهای متنوعی را می توانید به سیستم خود اضافه کنید. وظیفه سنسورها تامین داده های مورد نیاز سیستم برای تصمیم گیری های آتی است. به عنوان مثال سنسور دما دمای فعلی محیط را به سیستم گزارش می کند. سپس سیستم براساس دمای فعلی و دمای مطلوب شما، بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.

آیا همه خانه های هوشمند یکسان هستند؟
تکنولوژی خانه هوشمند را به روش های مختلفی می توان دسته بندی کرد. اولین روش دسته بندی براساس نوع ارتباط بین تجهیزات است. این ارتباط به دو صورت بی سیم و باسیم می تواند انجام شود. در اصطلاح فنی به زبان ارتباطی بین تجهیزات مختلف پروتکل گفته می شود. 

تکنولوژی خانه هوشمند و پروتکل باسیم
در این زمینه پروتکل های مختلفی وجود دارد. مهمترین پروتکل های باسیم مورد استفاده در خانه هوشمند عبارتند از : KNX، mod-bus و X-10 . هر یک از این پروتکل ها به شکل متفاوتی ارتباط بین تجهیزات را برقرار می کنند. نوع سیم های استفاده شده در این پروتکل ها نیز با هم متفاوت است. هر پروتکل از کابل مشخصی برای برقراری ارتباط استفاده می کند.

پروتکل ارتباطی بی سیم در خانه هوشمند
در این سیستم ها ارتباط بین نودهای شبکه بر بستر ارتباط رادیویی یا WIFI انجام می شود. البته برخی از تولیدکنندگان نیز تکنولوژی بلوتوث را برای این منظور مورد استفاده قرار می دهند. نوع تکنولوژی مورد استفاده در ارتباط اغلب بر امکانات قابل ارائه توسط سیستم اثرگذار است. مزیت استفاده از سیستم های ارتباط بی سیم عدم نیاز به تغییر در سیم کشی و کاهش هزینه سیم کشی است.

شایان ذکر است تکنولوژی خانه هوشمند به سمت استفاده از تجهیزات بی سیم در حال حرکت است. این تجهیزات که با عنوان stand alone شناخته می شوند. این تجهیزات به صورت مستقیم و بدون نیاز به دستگاههای واسط به اینترنت متصل می شوند.



:: برچسب‌ها: خانه هوشمند،همه اطلاعات درباره خانه های هوشمند ، ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()