نوشته شده توسط : amin

Is using my mobile phone not safe? - Wireless Education

گوشی‌های هوشمند یکی از پیچیده‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شوند؛ شرکت‌های سازنده‌ی این دستگاه‌ها، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند از فضای محدود و کوچک موجود در دل آن‌ها، بیشترین استفاده را داشته باشند. گوشی‌های هوشمند امروزی می‌توانند قدرت یک کامپیوتر شخصی، عکاسی یک دوربین دیجیتال، صدای یک پخش‌کننده‌ی موسیقی و کیفیت تصویر یک تلویزیون را در کف دستتان قرار می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید یک تصویر کلی از میزان پیچیدگی گوشی‌های هوشمند به دست آورید. این موضوع هر چقدر که هیجان‌انگیز است، مشکل‌زا هم محسوب می‌شود. مشکل زمانی رخ می‌دهد که می‌خواهید گوشی هوشمند جدیدی بخرید. در این لحظه با دنیایی از مدل‌های مختلف مواجه می‌شوید که اتفاقا تمامی آن‌ها جذاب به‌نظر می‌رسند! اگر هم به سراغ جدول مشخصاتشان بروید، دنیایی از اعداد و اصطلاحات پیچیده وجود دارد. پیچیدگی‌های موجود در حدی است که در نهایت ناچار می‌شوید به سخن آشنایان، دوستان یا حتی مغازه‌دارها اطمینان کنید و گوشی جدیدی بخرید. اینکه انتخاب شما چقدر درست و هوشمندانه باشد، نامشخص است؛ اما اگر یک دید کلی درباره‌ی دنیای گوشی‌ هوشمند داشته باشید، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را باتوجه‌به سلایق، نیازها و بودجه‌ی خود، خریداری کنید.

به همین دلیل قصد داریم در زومیت، در قالب راهنمایی قدم به قدم، تمام نکات لازم در مورد خرید گوشی‌ هوشمند را شرح بدهیم. پس اگر به‌دنبال خرید گوشی جدیدی هستید و اطلاعات زیادی در رابطه با دنیای موبایل، فناوری و مشخصات فنی آن‌ها ندارید، با زومیت همراه باشید.

قدم اول: بودجه‌ی خود را مشخص کنید
گوشی‌های موبایل در زندگی هر شخصی، ارزش مشخصی دارد. حتی اگر جزو ثروتمندترین اقشار جامعه باشید، ممکن است نخواهید هزینه‌ی زیادی برای گوشی جدید خود پرداخت کنید؛ شاید هم آنقدر عاشق این دستگاه‌ها باشید که از سایر هزینه‌های زندگی‌تان برای خرید یک گوشی گران‌قیمت، کم کنید. مهم این است که در ابتدا و پیش از خرید گوشی جدید، حداکثر هزینه‌ای را که می‌خواهید برای آن بپردازید، مشخص کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید همین ابتدای کار، انتخاب‌های خود را به طرز چشمگیری محدود کنید. بازه‌ی قیمتی گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده است و از گوشی‌هایی کمتر از ۲۰۰ هزار تومان تا گوشی‌های لوکسی هم‌قیمت با یک خودرو، در بازار وجود دارد؛ بنابراین مشخص کردن بازه‌ی قیمتی، پیش‌نیازی برای خرید هوشمندانه آن محسوب می‌شود.

البته در نظر داشته باشید که برای خرید یک گوشی توانمند و مناسب نیازی به هزینه‌ی زیاد نیست. درحال‌حاضر و به دلیل رقابت فشرده‌ی بین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی موبایل، شاهد حضور محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمند با قیمت‌های رقابتی هستیم که توانایی انجام تمام امور مورد نیاز کاربران را دارند.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع برندهای گوشی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

قدم دوم: با انواع سیستم‌عامل آشنا شوید

به زبان عامیانه و به‌طور خلاصه، سیستم‌عامل رابط بین کاربر و سخت‌افزار گوشی محسوب می‌شود؛ محیطی گرافیکی که توسط شرکت‌های مختلف، به پوسته‌های متفاوت مزین می‌شود تا بهترین تجربه‌ی کار با گوشی را در اختیارتان قرار دهد. در دنیای کامپیوتر رومیزی و لپ‌تاپ‌، ویندوز محبوب‌ترین سیستم‌عامل محسوب می‌شود. تقریبا در هر خانه‌ای یک کامپیوتر وجود دارد که از ویندوز استفاده کند؛ اما در دنیای گوشی‌ هوشمند این شرایط کاملا فرق می‌کند و هنگام نگارش این راهنمای خرید، سیستم‌عامل مایکروسافت پس از اینکه مورد استقبال خریداران و توسعه‌دهندگان قرار نگرفت، به‌صورت رسمی کنسل شد.

اگر بخواهیم از سیستم‌های عامل پرطرفدار در گوشی‌های موبایل سخن بگوییم، باید آن‌ها را به دو دسته تقسیم کنیم:

iOS

دومین سیستم‌عامل محبوب جهان، «آی‌اواس» (iOS) است که به‌صورت انحصاری توسط شرکت اپل توسعه می‌یابد. این انحصاری بودن بدین معنی است که آی‌اواس را می‌توانید تنها در گوشی‌های آیفون بیابید. موضوع انحصاری بودن آی‌اواس، مزایایی برای کاربران آیفون دارد. اولین مورد این است که برنامه‌نویسان این سیستم‌عامل اقدام به بهینه‌سازی آن برای گوشی‌های آیفون می‌کنند؛ بنابراین گوشی‌هایی که از آی‌اواس استفاده می‌کنند، عملکردی بهینه‌ای و بدون نقصی دارند. برای مثال، اگر یک آیفون قدیمی داشته باشید که دو سه سالی از عمرش گذشته است، هنوز هم می‌تواند اکثر بازی‌ها و برنامه‌های آی‌او‌اس را به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا کند. مورد دوم اینکه گوشی‌های آیفون، پشتیبانی نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارند؛ به‌عنوان مثال، آیفون ۵ که با نسخه‌ی ششم آی‌اواس منتشر شد، تا چهار سال پس از تولید، تمام به‌روزرسانی‌های این سیستم‌عامل را دریافت کرد. در خصوص سومین مزیت آی‌او‌اس نیز می‌توان به امنیت زیاد آن اشاره کرد که اپل نظارت دقیقی بر این بخش دارد.

در سمت دیگر، یکی از ایرادهای آی‌اواس این است که تنها در گوشی‌های آیفون وجود دارد؛ بنابراین برای استفاده از آن، باید بهای زیادی برای خرید گوشی هوشمند اپل پرداخت کنید. در خصوص مورد دوم می‌‌توان به بسته بودن کد منبع آی‌او‌اس اشاره کرد که کاربران و توسعه‌دهندگان را برای شخصی‌سازی آن، کاملا محدود می‌کند. البته نباید از آزادی عمل کمتر آن نسبت به برخی سیستم‌‌عامل‌های دیگر غافل شد که مؤلفه‌ای اصلی و تأثیرگذار برای بسیاری از کاربران است. محدودیت‌های موجود در پلتفرم iOS، ‌برخی مواقع مشکل‌ساز خواهند شد. به‌عنوان مثال می‌‌توان به هزینه‌ی بیشتر اپلیکیشن‌های آیفون اشاره کرد که می‌توان برخی از آن‌ها را به‌رایگان در پلتفرم‌های دیگر یافت.

چه کسانی باید به سراغ آی‌اواس بروند؟

آی‌اواس رابطی ساده و کاربرپسند دارد. این سیستم‌عامل برای کسانی که حوصله‌ی سر و کله زدن با تنظیمات مختلف ندارند و به‌دنبال یک تجربه‌ی روان، کامل و لذت‌بخش در محصولی با تجربه‌ی کاربری عالی برای دراز‌مدت هستند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

اندروید

اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل دنیای گوشی‌ هوشمند محسوب است و بیش از ۸۰ درصد از تمام موبایل‌های جهان، به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند. اندروید در گوشی‌های رده پایین چند صد هزار تومانی تا پرچم‌داران چند میلیون تومانی وجود دارد و سیستم‌عاملی کدباز محسوب می‌شود؛ این موضوع دست کاربر و توسعه‌دهندگان را برای شخصی‌سازی و ویرایش بخش‌های مختلف سیستم‌عامل باز می‌کند. همچنین برخلاف iOS، اندروید نیازی به نرم‌افزاری جداگانه برای انتقال اطلاعات به گوشی ندارد و به محض اتصال آن به کامپیوتر می‌‌توانید به حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن دسترسی داشته باشید. این در حالی است که در گوشی‌های آیفون پس از اتصال به کامپیوتر تنها به بخش تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی دسترسی خواهید داشت.

خرید از فروشگاه معتبر 

به خاطر داشته باشید یکی از بهترین راه ها برای انتخاب یک موبایل مناسب این است که از جای مناسب خریداری شود برای همین شما می توانید سری به فروشگاه اینترنتی لیپک بزنید و با خیال راحت انواع گوشی ها را با قیمت بسیار مناسب و با ضمانت اصلی بودن خریداری کنید. این سایت یکی از معتبرترین سایت ها است که شما به راحتی می تواندید وارد سایت شوید و با مقایسه قیمت ها و همه شرایطی که مد نظر دارید و با قیمتی که مد نظرتان است گوشی مورد نطر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و درب منزل آن را تحویل بگیرید. حتما به این سایت وارد شوید تا وارد دنایای بزرگی از تکنولوژی های روز با بهترین قیمت ها شوید. 



:: برچسب‌ها: بهترین راه برای انتخاب موبایل مناسب ،چه موبایلی برای چه افرادی مناسب است ،مووبایل ،خرید موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends (2015) promotional art -  MobyGames

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
کرش (Crash) جزو آن دسته از شخصیت‌هایی است که چندین نسل در دنیای بازی‌های ویدیویی حضور دارد و توانسته در طول سال‌ها، محبوبیت خاصی را در میان گیمر‌ها، برای خود دست و پا کند. شرکت ویکاریوس ویژن (Vicarious vision) از این محبوبیت استفاده کرد و در سال ۲۰۱۷ یک بازسازی از سه نسخه‌ی اولیه کرش بندیکوت (Crash Bandicoot) با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را روانه‌ی بازار کرد و موفق شد رضایت منتقدان و گیمر‌ها را به خود جلب کند. این بازی ابتدا به صورت انحصاری به عنوان بازی پلی استیشن 4 معرفی شد ولی چند وقت بعد از انتشار از حالت انحصاری درآمد و برای کنسول ایکس باکس وان هم در دسترس قرار گرفت. سه‌گانه‌ی بازسازی‌شده‌ی کرش، تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم کننده است، به شرطی که بتوانید با سختی بالای بازی کنار بیایید.

FIFA 20
فیفا یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز پرطرفدارترین ورزش دنیا، یعنی فوتبال است که به صورت سالانه توسط Electronic Arts منتشر می‌شود. EA Sports، شرکت سازنده‌ی این عنوان، در بازی فیفا ۲۰ (FIFA 20) با برطرف کردن ایرادات نسخه‌ی قبل و اضافه کردن یک بخشی محبوب به نام Volta، (قسمتی که به فوتبال سالنی و خیابانی اختصاص دارد) توانسته یکی از کامل‌ترین نسخه‌های خود را روانه‌ی بازار کند. فیفا ۲۰ با دقت و ظرافت فراوان، به طراحی محیط زمین و چهره‌ی بازیکنان پرداخته و هم‌چنین در قسمت لایسنس کردن تیم‌ها نیز به رسم چند سال اخیر، از رقیب همیشگی خود یعنی پی ای اس (PES)، پیشی گرفته است است. علاوه بر این ویژگی‌ها، فیفا یک بخش آنلاین بسیار غنی و کامل به نام آلتیمست تیم دارد دارد که می‌تواند ساعت‌های زیادی، شما را سرگرم کند.

Kingdom Hearts III
بازی Kingdom Hearts III یک عنوان اکشن-نقش آفرینی است که استودیو اسکوئر وظیفه‌ی توسعه و انتشار آن را بر عهده داشته است. کینگدام هارتز ۳، دوازدهمین نسخه‌ از مجموعه‌ی فوق‌العاده محبوب کینگدام هارتز است که کنترل شخصیتی به نام سورا (Sora) را به شما واگذار می‌کند. این عنوان شما را به یک دنیای فانتزی و پویا می‌برد که در آن می‌توانید با تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب والت دیزنی (The Walt Disney) مثل جک اسپارو از دزدان دریایی کاراییب، سالی‌وان و مایک از دانشگاه هیولا‌ها، آنا و السا از انیمیشن فروزن (Frozen) و … را ملاقات کنید. به طور تقریبی بازی کینگدام هارتز سه می‌تواند حدود ۵۰ تا ۶۰ ساعت شما را در دنیای زیبای خود سرگرم کند.

Crash Team Racing Nitro-Fueled
در پی موفقیت‌های بازسازی سه‌گانه‌ی کرش بندیکوت، شرکت اکتیویژن (Activision) متقاعد شد تا دو سال پس از انتشار این سه‌گانه، دست به ساخت بازسازی دیگری از مجموعه کرش بزند. اما این بار در قالبی متفاوت. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled عنوانی در سبک مسابقه‌ای آرکید (Arcade-Racing) است که نسخه‌ی اوریجینال یا اصلی آن در ایران با نام کرش ماشینی خطاب می‌شد. این نسخه از کرش تیم ریسینگ به ریشه‌های خود وفادار مانده ولی در عین حال نو‌آوری‌هایی را نیز مانند بخش آنلاین چند نفره و انیمشین‌های جدید به بازی اضافه کرده است. شاید بخش داستانی بازی، چیزی بیشتر از ۷ یا ۸ ساعت به طول نینجامد، ولی سایر بخش‌های بازی مانند بخش آنلاین می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

eFootball Pro Evolution Soccer 2020 یا PES 2020
شرکت کونامی مدت زمان بسیاری است که به انتشار سالانه‌ی شبیه ساز فوتبال خود یعنی پی ای اس (PES) می پردازد. اما امسال یک تفاوت در نام بازی ایجاد کرد و به جای پی ای اس ۲۰۲۰، بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2020 را منتشر کرد. این نسخه را می‌توان یکی از کاملترین نسخه های سری PES دانست. سازندگان با جبران اشتباهات پیشین خود در قسمت گیم‌پلی و متعادل کردن بازی، موفق شدند مخاطبان خود را تا حدودی راضی نگه دارد. eFootball Pro Evolution Soccer 2020 هم چنین با خرید لایسنس برخی تیم‌ها و لیگ ها مانند یونتوس و بارسلونا توانست علاوه بر در اختیار گرفتن آن‌ها، یک هشدار جدی به رقیب پولدارتر خود، یعنی فیفا بدهد. در آخر اگر به دنبال یک بازی پلی استیشن 4 می‌گردید که تا مدت ها شما را سرگرم کند، eFootball Pro Evolution Soccer 2020 انتخاب خوبی است.

Knack II
نک ۱ (Knack I) یکی از اولین انحصاری‌های کنسول پلی استیشن 4 بود. اما این بازی نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند. اما نک دو (Knack II) بازی بهتری نسبت به نسخه‌ی اول بود و توانست منقدان و گیمر‌ها را تا حدودی راضی نگه دارد. در این عنوان، گیمر کنترل شخصیتی با همین نام، یعنی نک، را برعهده دارد که قابلیت‌های مختلفی مثل مشت زدن،دفاع کردن و تغییر اندازه دادن را دارد. بازی به کمک این قابلیت های ساده، توانسته تا یک گیم پلی پویا، ساده و سرگرم کننده را به ارمغان بیاورد. داستان بازی چندین سال بعد از وقایع نسخه‌ی اول رخ می‌دهد. زمانی که نیو‌هاون(Newhaven) توسط چهار تایتان مورد حمله قرار می‌گیرد و نک وظیفه‌ی محافظت از مردم خود را بر عهده دارد.

Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends
عنوان Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends یک بازی مبارزه‌ای (Fighting) با محوریت شخصیت Kung Panda یا همان پاندای کونگ فو کار معروف است. Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends بهانه‌ای است تا یک بار دیگر به سراغ این شخصیت دوست داشتنی برویم، اما این‌ بار در قالب بازی‌های ویدیویی. این بازی یک اثر خوش‌ساخت است که می‌تواند طرفداران سبک فایتینگ یا مبارزه‌ای را راضی نگه دارد و خارج از دنیای خشن این سبک تجربه‌ای سرگرم کننده کننده را به همراه بیاورد. این بازی دارای چندین بخش مختلف از جمله بخش داستانی است که به ماجراجویی های پاندای کونگ فو کار و دوستانش می پردازد. پس اگر به دنبال عنوانی مبارزه‌ای با خشونتی پایین می‌گردید، در انتخاب Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends شک نکنید.



:: برچسب‌ها: بازی ps4 برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Vinci Smart Headphones – Short Robot

هدفون هوشمند، نسبت به هدفون های معمولی دارای ویژگی‌های نویز گیر و افزایش دهنده کیفیت صدا است و برخی از مدل‌های آن نیز ضد آب بوده و همچنین دارای قابلیت اندازه گیری داده‌های بیومتریک هستند.

بیشترین صدای قابل شنیدن با استفاده از هدفون‌ بی سیم
هدفون هوشمند برای بهبود پخش صدا ساخته شده است و دستگاه هوشمند بی سیمی است که ویژگی‌های جانبی فراتر از انتقال صدا را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این هدفون‌های هوشمند بی سیم، صدای رسا و متفاوتی را نسبت به هر هدفون دیگری تجربه کنید و از سایر امکانات آن نیز بهره مند شوید.
هدفون هوشمند از فن آوری بلوتوث برای همگام سازی با گوشی‌های هوشمند، تبلت، رایانه و حتی برخی از سیستم‌های خانگی هوشمند استفاده می‌کند. هدفون‌های هوشمند ترکیبی از فن آوری پخش صدا و تکنولوژی بیومتریک دارند که فراتر از هدفون‌های بی سیم می‌باشند.

هوش مصنوعی به کار رفته در هدفون هوشمند چیست؟
شاید در نگاه اول، هدفون هوشمند شبیه به هدفون‌های معمولی به نظر بیاید با این تفاوت که فقط سیم ندارد. بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود که هدفون هوشمند متفاوت از هدفون معمولی باشد؟ هدفون هوشمند دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌هایی است که هرگز در یک هدفون معمولی پیدا نمی‌کنید. بیایید نگاهی به آنچه که می‌توانیم با استفاده از هدفون‌های هوشمند داشته باشیم بیندازیم.
توجه: ویژگی‌های هدفون هوشمند بر اساس تولید کننده و مدل‌های مختلف آن متفاوت است.
کیفیت صدا: تطبیق تکنولوژی پخش صدا با ویژگی‌های اصلاح شده به وسیله تکنولوژی افزایش صدا باعث بهبود کیفیت صدا می‌شود. هدفون هوشمند می‌تواند صدا را تقویت کند و در عین حال از شنوایی شما محافظت می‌کند و کیفیت صدا را با ویژگی نظارت بر نویز تقویت می‌کند که به فیلتر کردن یا لغو صداهای دیگر برای افزایش وضوح صدا کمک می‌کند.
همگام سازی با دستگاه‌های هوشمند: با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، هدفون‌های هوشمند می‌توانند با گوشی هوشمند، تبلت، رایانه و حتی خانه هوشمند شما همگام شوند. هدفون هوشمند دارای دو بلندگو و میکروفن است، بنابراین شما می‌توانید از فعال سازی صدا و قابلیت‌های Apple Siri، Google Now، آمازون الکسا و مایکروسافت Cortana برای برقراری ارتباط با دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنید.
برقراری تماس، پخش موسیقی و غیره: زمانی که هدفون با تلفن هوشمندتان همگام سازی می‌شود، می‌توانید با آن به تماس‌های خود پاسخ دهید، به پیام‌ها گوش دهید، به اخبار گوش کنید، به روزرسانی‌ها در مورد آب و هوا و پخش موسیقی از Pandora، Spotify و یا Apple Music را انجام دهید.
تعیین میزان لایه‌های صدا: این هدفون به شما اجازه می‌دهد تا اینکه میزان صدایی که می‌خواهید از محیط اطراف خود در هنگام پخش موسیقی و یا تماس حذف کنید را تعیین کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که نویزهای اطراف را کاملا از بین ببرید و تنها صدای موسیقی خود را بشنوید یا سطحی از صداهای محیطی که در آن هستید را همراه با موسیقی خود بشنوید. با این ویژگی، شما توانایی سفارشی کردن میزان صداهای محیطی که شما به همراه موسیقی خود می‌شنوید را خواهید داشت.
به روز رسانی‌های سیستم عامل: همانند گوشی‌های هوشمند شما، هدفون هوشمند نیز با استفاده از یک سیستم عامل می‌تواند بروز رسانی دریافت کند و اشکالات خود را رفع کند. حتی بروز رسانی می‌تواند ویژگی‌های جدید و یا گزینه‌های اضافی را به آن بیافزاید. به طوری که هدفون هوشمند شما می‌تواند دقیق‌تر شود.

ویژگی‌های هدفون هوشمند
شما می‌توانید هدفون هوشمند را با خود به هر کجا که می‌روید ببرید. شما می‌توانید با مدل‌های ضد آب آن شنا کنید. شما حتی می‌توانید با آن به کشورهای دیگر سفر کنید و این هدفون می‌تواند 40 زبان مختلف را برای شما ترجمه کند.
ذخیره سازی داده‌ها بر روی پردازنده: هدفون‌هایی که دارای حافظه داخلی هستند (اکثر مدل‌ها دارای 4 گیگابایت حافظه برای بارگذاری حدود 1000 آهنگ هستند) برای زمانی که می‌خواهید از دنیا جدا شوید و گوشی خود را همراهتان نبرید.
ضد آب: بسیاری از هدفون‌های هوشمند ضد آب هستند و برای فعالیت‌هایی نظیر شنا و یا سونا مناسب هستند و می‌توانید از این دستگاه در طول فعالیت‌های مورد علاقه خود استفاده کنید.
ترجمه همزمان واقعی: چند مدل از این هدفون‌ها قابلیت ارائه ترجمه همزمان دارند. پس از شنیدن یک یا دو جمله، نرم افزارهای هوشمند آن می‌توانند زبان خارجی را تشخیص دهند و آن را به زبان مادری شما ترجمه کنند (اگرچه برای استفاده از این ویژگی به گوشی هوشمند خود نیاز دارید).

ویژگی‌های بیومتریک هدفون هوشمند
اگر شما ساعت هوشمند دارید، احتمالا از قبل با ویژگی‌های بیومتریک آشنا هستید. بیومتریک اشاره به اندازه گیری داده‌های بیولوژیکی بدن شما و استفاده از آن به روش‌های مختلف دارد. از جمله شمارش گام‌هایی که شما در طول روز بر میدارید، تخمین چرخه‌های خواب، اندازه گیری ضربان قلب و غیره. در اینجا چندین مورد استفاده از بیومتریک آورده شده است:
نظارت بر بیومتریک: هدفون هوشمند می‌تواند میزان ضربان قلب، فشار خون، اکسیمتری پالس (مقدار اکسیژن خون)، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، میزان راه رفتن و کالری سوزانده شده را اندازه گیری کند. هدفون هوشمند اطلاعات بیومتریک شما را به یک برنامه در گوشی هوشمند وارد می‌کند تا بتوانید نتایج آن را دنبال کنید.
مربیگری ورزشی: هدفون‌های هوشمند می‌توانند داده‌های بیومتریک جمع آوری شده هماهنگ شده با گوشی هوشمند شما را برای استفاده در برنامه تناسب اندام شما استفاده کند.
شناسایی داده‌های بیومتریک: شکل و اندازه گوش شما مانند اثر انگشتتان منحصر به فرد است. بعضی از مدل‌ها از امواج تشخیصی برای تشخیص گوش شما استفاده می‌کنند تا امنیت شما را افزایش دهند.

مدل‌های هدفون هوشمند
به عنوان یک تکنولوژی در حال ظهور، چندین محصول جدید از سری هدفون‌های هوشمند در حال راه اندازی و توسعه است. در اینجا چند مدل از برترین برندهای آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.
:Bragi شرکت Dash Pro اولین شرکتی بود که هدفون هوشمند را به بازار عرضه کرد. هدفون هوشمند و بی سیم Dash Pro با مجموعه‌ای از استانداردها و راهنماهای مختلف و قابل تغییر است و همچنین دارای گزینه‌های سفارشی می‌باشد و می‌تواند با iOS، Android و Windows کار کند.
سامسونگ Gear IconX: هدفون هوشمند سامسونگ با دستگاه‌های آندروید همگام سازی شده‌اند (اما برخی از آنها تنها با گوشی‌های Galaxy سامسونگ کار می‌کنند). آنها دارای عمر باتری طولانی‌تر از سایر مدل‌ها هستند.
هدفون هوشمند اپل: هدفون بی سیم اپل قابلیت صدای با کیفیت، همگام سازی با گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد و قابل شارژ است.



:: برچسب‌ها: هدفون هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

How to Clean your Laptop? – GamingBeasts

وسایل مورد نیاز برای تمیز کردن لپ تاپ
آیتم‌هایی که برای تمیز کردن لپ تاپ نیاز دارید به راحتی پیدا می‌شوند و قیمت چندانی هم ندارند. ممکن است اگر در منزل بگردید آن‌ها را از قبل داشته باشید!

پارچه مایکروفایبر– در اینجا ما کار را با یک پارچه هوله‌ای نرم انجام دادیم اما پارچه‌های مایکروفایبر مخصوص تمیز کردن لپ تاپ هم زیاد ‌هستند و می توانید از آن‌ها تهیه کنید.
آب تصفیه شده– نیازی به استفاده از شیشه پاک کن یا ماده تمیز کننده لپ تاپ نیست. آب تصفیه شده هم بهترین نتیجه را به شما می‌دهد، حتی شرکت اپل استفاده از آب تصفیه شده بدون جرم را برای تمیز کردن لپ تاپ توصیه می کند.
اسپری– باید آب را اسپری کنیم پس به یک اسپری عادی نیاز داریم، می توانید از اسپری خالی مواد شست و شوی آشپزخانه مادرتان هم استفاده کنید، اما از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
دستمال مرطوب ضد باکتری– مهم نیست از چه مارکی استفاده می کنید، هرچه هست نباید مواد رنگ‌بر داشته باشد. اگر می خواید لپ تاپ شما بوی خوش لیمو بدهد می توانید از انواع اسانس‌دار آن‌ها استفاده کنید.
گوش پاک کن — این یک مورد که دیگر همه جا پیدا می شود.
دمنده هوا — معمولا از دمنده هوا برای تمیز کردن دوربین‌های عکاسی استفاده می‌شود. هر مارکی باشد مهم نیست. یادتان باشد برای این کار هرگز از سشوار، دمنده هوای الکتریکی و هرچیزی که هوای گرم پرتاب می‌کند استفاده نکنید.
هوای فشرده — برای پاک کردن گرد و غبارهای کار به این یک مورد نیاز پیدا خواهیم کرد.
الکل سفید — احتمالا به این یک مورد نیاز پیدا نخواهید کرد اما در صورتی که صفحه نمایش شما جرم خیلی بدی داشته باشد تنها راه حل آن الکل است.
مواردی که برای تمیز کردن لپ تاپ نیاز ندارید
اگر در اینترنت بگردید راهنماهای زیادی در رابطه با تمیز کردن لپ تاپ پیدا میکنید، شاید حرف از اسپری ضدعفونی کننده، اسپری‌های آئروسل و مواد حرفه‌ای مخصوص نظافت لپ تاپ به میان آورده شود، همه را نادیده بگیرید.

شرکت‌های اچ پی و اپل تنها پیشنهاد استفاده از هوای فشرده و آب تصفیه شده را داده‌اند و گفته شده از آئروسل‌ها استفاده نشود. اپل می گوید: از آئروسل‌ها و موادی که حلال رنگ هستند استفاده نشود، موادی که هیدروژن پروکسید دارند به رنگ بدنه لپ تاپ آسیب می‌رسانند. مهم‌تر از همه در این آموزش خواهید دید که این‌ها همه خرج اضافی هستند.

لپ تاپ را خاموش کنید

پیش از آغاز کار باید لپتاپ را خاموش کنید. دستگاه باید حتما در حالت Shut Down باشد، حواستان باشد آن را در حالت Sleep قرار نداده باشید.

مرحله اول: نظافت بدنه
در این راهنما هم لپ تاپ‌‌های با بدنه پلاستیکی (اکثر لپ تاپ های اچ پی و دل) و هم لپ تاپ‌های فلزی (مانند مک بوک ها) را بررسی می‌کنیم.

صفحه لپ تاپ را ببندید و با یک پارچه مایکروفایبر مرطوب بدنه لپ تاپ را تمیز کنید. مرطوب یعنی چه؟ یک پارچه برداشته و دو تا سه اسپری بر روی آن بزنید. به همین راحتی! یادتان باشد که پارچه نباید زیاد خیس شود یا آب از آن چکه کند.

در هنگام تمیز کردن بدنه، پارچه را بالا-پایین یا چپ-راست بر روی بدنه حرکت ندهید. بهترین روش حرکت دورانی است، به این صورت هم لکه‌ها بهتر پاک می‌شوند و هم فشار زیادی به لپ تاپ وارد نمی‌شود.

نکته مهم: برای تمیز کردن از کف دست خود استفاده نکنید وگرنه فشار زیاد خواهید آورد، به جای آن پارچه را با انگشتان خود بر روی بدنه حرکت دهید، و این کار را تنها در جهت دورانی انجام دهید.

 

مرحله دوم: تمیز کردن پد لمسی و کیبورد لپ تاپ
یک دستمال تمیز دیگر برداشته و پد لمسی را با همان حرکت‌های دورانی از لکه و گرد و غبار پاک کنید. به بخش سخت داستان می‌رسیم؛ کیبورد!

شاید ندانید اما کیبورد، آلوده‌ترین بخش لپ تاپ شما است، به همین دلیل است که در اینجا به دستمال‌های مرطوب ضد باکتری نیاز داریم و سخت ترین بخش سرویس لپ تاپ همین قسمت نظافت کیبورد است.

ابتدا با دمنده هوا شروع می کنیم. اگر کیبورد لپ تاپ شما بسته است (chiclet keyboard : کیبوردهایی که فاصله بین کلیدها بسته است) این دمنده کار زیادی نمی تواند انجام دهد. اگر کیبور شما باز است (مانند تصویر زیر)، گرد و خاک زیادی را با این دمنده از بین خواهید برد. دمنده را بین کلیدها به صورت زاویه‌دار قرار داده و فشار دهید، یادتان باشد که این زاویه را تغییر ندهید و در همین جهت کار را انجام دهید، به این صورت بیشترین تاثیر را با این دمنده خواهید گذاشت.

در قدم بعدی یک دستمال مایکروفایبر جدید برداشته و بر روی تمامی کلیدها بکشید تا همه گرد و غبارهای سطحی پاک شوند، این دستمال را دستمال خاکی صدا می کنیم! آن را نگاه دارید که در آینده از آن استفاده خواهیم کرد.

سپس هر کلید را با دستمال مرطوب ضد باکتری به خوبی تمیز کنید. دستمال که کثیف شد باید آن را دور انداخته و یکی دیگر بردارید. یادتان باشد زیاد به کیبورد فشار نیاورید.

بعد از ضد عفونی کردن کیبورد یک دستمال مرطوب برداشته و بر روی کیبورد بکشید تا تمامی کلیدها برق بیافتند.

مرحله سوم: تمیز کردن درگاه های ورودی
دمنده را برداشته و تمامی پورت های ورودی را گرد و خاک زدایی کنید.

سپس یک گوش پاک کن بردارید و با آن درون پورت‌ها را تمیز کنید. در این مرحله اصلا نباید فشار زیاد وارد کنید، از آن‌جا که پین های درون درگاه‌ها خیلی حساس هستند و در صورت کج شدن یا آسیب دیدن به راحتی یک پورت را از کار انداخته‌اید.

بعد از این دو کار اگر هنوز به نظرتان گرد و خاک درون پورت‌ها وجود دارد از اسپری هوای فشرده استفاده کنید، یادتان باشد که حتما با اعمال یک زاویه اسپری کنید.

مرحله چهارم: تمیز کردن صفحه نمایش لپ تاپ
در این مرحله بیشتر از همیشه باید با حواس جمع کار کنید، فشار بیش از حد در اینجا به یک پیکسل مرده در صفحه نمایش لپ تاپ منجر می شود، پس مراقب باشید.

بسته به برند و مدل لپ تاپ، صفحه نمایشگر آن می تواند TN یا IPS باشد. معمولا پنل های TN حساس‌تر هستند ولی IPS ها یک صفحه شیشه‌ای محافظ بر روی خود دارند.

مرحله پنجم: نظافت فن و بخش‌های درونی سیستم
اقداماتی که تا به این لحظه برای تمیز کردن لپ تاپ انجام دادیم برای بخش بیرونی آن کفایت می‌کند. اما حالا که تا اینجای کار را آمدیم بهتر است پاک کردن بخش‌های درونی را هم در نظر بگیریم. اگر لپ تاپ شما مشکل گرمایی دارد تمیز کردن فن و مجرای خروجی هوا می تواند به حل این مشکل کمک کند.

لپ تاپ هایی که باز می‌شوند
بعضی از لپ تاپ‌ها، یک پنل زیرین دارند، پنلی که به راحتی با فشردن یک کلید یا باز کردن چند پیچ، به راحتی باز می‌شود، با باز کردن آن می‌توانید دل و روده لپ تاپ را از پنجره کوچکی مشاهده کنید! اگر این قابلیت در لپ تاپ شما وجود دارد با مطالعه دفترچه راهنمای لپ تاپ این پنل را باز کنید(معمولا برای دسرسی ساده‌تر به رم‌ها و هارد، آن هم برای بروزرسانی، این پنل درون لپ تاپ قرار داده می‌شود).

 



:: برچسب‌ها: روش آسان برای تمیز کردن لپ تاپ،لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

Apple iPhone 12 Pro Max image 1 of 9

یک تصویر شماتیک توییت شده نشان می‌دهد که چطور اسکنر لیدار (LiDAR) در مجموعه دوربین‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به کار برده خواهد شد.
تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد در پاییز امسال از هر ۴ مدل آیفون ۱۲ رونمایی خواهد شد.
با توجه به ثبت اختراع جدید اپل، انتظار می‌رود که آیفون جدید با امکان تغییر جهت صفحه نمایش با استفاده از قابلیت تشخیص چهره (Face ID) می‌تواند ویژگی‌های آزار دهنده در مورد آیفون‌ها را تغییر دهد.

آیا معرفی این آیفون با تأخیر مواجه خواهد شد؟
اپل در ۱۰ سپتامبر سال گذشته طی یک رویداد مطبوعاتی از آیفون ۱۱ رونمایی کرد. بر همین اساس پیش بینی می‌شود که آیفون ۱۲ جدید نیز در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شود. بنابراین اگر تأخیری در روند کار این شرکت ایجاد نشود احتمالاً می‌توانیم در سه‌شنبه دوم ماه یعنی ۸ سپتامبر منتظر انتشار آیفون سری ۱۲ باشیم. به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا شایعاتی مبنی بر تأخیر در عرضه iphone 12 وجود دارد. اما برخی گزارشات نیز بیان می‌کنند که گوشی‌های آیفون ۱۲ اپل برای این‌‌که برای عرضه در پاییز آماده شوند در حال حاضر روی خط تولید قرار دارند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر این‌که رونمایی از iphone 12 ماه‌ها به تأخیر خواهد افتاد و حتی در بدترین حالت به سال ۲۰۲۱ نیز کشیده خواهد شد وجود داشت. اما زنجیره تأمین اپل هرگونه درخواست از سوی این شرکت جهت تأخیر در تولید را انکار می‌کند.

بیماری کرونا اپل را وادار کرده است تا کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) خود را به صورت آنلاین برگزار کند. این رویداد همچنان در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. بنابراین می‌توانید در آن روزها منتظر رونمایی از IOS 14 باشید. این نسخه به روز شده سیستم عامل تلفن‌های همراه اپل است که قرار است اولین نسخه آن در آیفون ۱۲ به کار گرفته شود.

طبق گزارش‌ها اپل با کوالکام و سامسونگ همکاری خواهد کرد تا آیفون‌های ۲۰۲۰ خود را با مودم‌های هر دو شرکت عرضه کند که می‌توانند به شبکه‌های ۵G ساخته شده در هر دو طیف امواج میلی‌متری (mmWave) و امواج زیر ۶ گیگاهرتز (sub-6GHz) متصل شوند.

به گفته تحلیل‌گر مینگ چی کو، توسعه کوالکام تا به امروز بر روی mmWave بوده، درحالی که سامسونگ بر روی sub-6GHz متمرکز بوده است. پشتیبانی از هر دو این شبکه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد، زیرا حامل‌های مختلف هنگام گسترش شبکه‌های ۵G خود از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

حالا که اپل تجارت مودم‌های اینتل (Intel) را خریداری کرده است. انتظار می‌رود که سرانجام از دریافت مودم‌های ۵G کوالکام صرف نظر کرده و مودم‌های خاص خودش را طراحی کند. همان‌طور که طراحی پردازنده‌های سری A را به دست گرفت. البته بعید است که این امر با آیفون ۱۲ اتفاق بیفتد.

مینگ چی هو پیش بینی جدیدی را در مورد قابلیت‌های آیفون ۱۲ ۵G ارائه داده است. این‌که از آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده‌های کم‌تری نسبت به آنچه که او فکر می‌کرد استفاده خواهد شد. به این ترتیب سرعت ۵G کندتر خواهد بود. اما کاربران خارج از محدوده ۵G قطعاً متوجه این تفاوت نخواهند شد و ممکن است کسانی که به برخی از شبکه‌های ۵G دسترسی دارند هم متوجه نشوند. زیرا شبکه‌های تازه‌کار هنوز در مقایسه با ۴G خیلی سریع نیستند.

انتظار یک طراحی کاملاً متفاوت را برای آیفون ۱۲ نداشته باشید. شایعاتی در این مورد وجود دارند که ادعا می‌کنند طراحی آیفون ۱۲ با آیفون ۱۱ تفاوت نخواهد داشت. همان لبه‌های خمیده، اما نازک‌تر، بلندتر و حاشیه‌‌های کوچک‌تر برای افزایش فضای صفحه در نظر گرفته خواهد شد.

گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند ناچ که اپل آن را از زمان آیفون ایکس (iPhone X) معرفی کرده است احتمالاً کوچک‌تر خواهد شد. اما در مقابل برخی شایعات دیگر ادعا می‌کنند که ناچ قرار است حذف شود و در عوض اجزای دوربین TrueDepth درون یک حاشیه نازک قرار داده می‌شوند.

یکی از نمونه‌های اولیه نشان می‌دهد که آیفون ۲۰۲۰ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با سیستم دوربین Face ID و TrueDepth است که در بزل (bezel) یا ناحیه سیاه بالای صفحه قرار گرفته است.

شایعه دیگر این است که اپل به دنبال حذف لبه گرد است که برای اولین بار در آیفون ۶ دیده شد و تا سری جدید آیفون ۱۱ نیز همچنان باقی ماند. انتظار می‌رود که آیفون جدید، نوار آلومینیومی مات آیفون ۴ را به همراه حاشیه‌های تیزتر با کناره‌های مسطح و صفحات شیشه‌ای جلو و عقب تخت داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: آیفون 12 ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()