نکاتی برای افزایش طول عمر باتری
نوشته شده توسط : amin

12 Tips on How to Increase the battery life of Android phones.

۲- حالت افزایش عملکرد تنها هنگامی که نیاز است استفاده شود.
باید گفت که این گزینه نیاز نیست و در بسیاری از گوشی های جدید دیگر وجود ندارد اما اگر گوشی شما دارای این ویژگی می باشد تنها زمانی آن را فعال کنید که بخواهید از ان استفاده کنید. این ویژگی میزان فعالت CPU شما را افزایش داده و همچنین بیشترین استفاد را از پردازنده گرافیکی و رم گوشی شما انجام می دهد و باعث می شود باتری گوشی شما سریعتر خالی شود پس تنها در هنگام نیاز استفاده کنید.

۳- گزینه روشن شدن صفحه نمایش هنگامی که قفل است برای هر نوتیفیکیشن را غیر فعال کنید.
برای انجام این کار از منوی تنظیمات به Lockscreen & Fingerprint رفته و مطمئن شوید که صفحه نمایش گوشی شما برای هر نوتیفیکیشن هنگامی که گوشی قفل است روشن نمی شود. شما برای اینکه از نوتیفیکیشن های هر اپلیکیشن آگاه شوید می توانید برای آنها یک رنگ چراغ LED تنظیم کنید.

۴- خاموش کردن حالت smart cover

برای انجام این کار از منوی تنظیمات مسیر Lockscreen & fingerprint – Advanced settings – Smart cover mode را دنبال کنید. اگر شما برای گوشی خود از یک کاور هوشمند استفاده می کنید این گزینه را خاموش نکنید.اما اگر از کاور هوشمند استفاده نمی کنید این گزینه را خاموش کرده تا با عدم استفاده از سنسور آن در مصرف باتری گوشی خود کاهش ایجاد کنید.

۵- انیمیشن های سیستم را خاموش کنید.
این گزینه که در بخش تنظیمات و در منوی Battery & Performance وجود دارد باعث می شود شما بتوانید انیمیشن های رابط کاربری را خاموش و یا روشن کنید. خاموش شدن این گزینه باعث می شود پردازنده گرافیکی شما کمتر مورد استفاده قرار بگیرد و همین مسئله موجب کاهش مصرف باتری شما می شود.

۶- تنظیم روشنایی

بجای اینکه روشنایی صفحه نمایش گوشی خود را بصورت دستی در بالاترین میزان قرار دهید یا بصورت دستی با توجه به نور محیط میزان نور صفحه را تغییر دهید و یا اینکه از حالت تنظیم خودکار نور صفحه نمایش استفاده کنید. این نکته را بیاد داشته باشید که بیشترین مصرف باتری گوشی مربوط به صفحه نمایش می باشد و هرچه میزان این روشنایی بیشتر باشد مصرف باتری گوشی نیز بیشتر می شود بنابراین سعی کنید میزان روشنایی صفحه نمایش را همیشه در متعادلترین حالت نگه بدارید.

۷- ویبره را قطع کنید.
از منوی تنظیمات به بخش Sound & vibration – Vibrate – Vibrate on touch رفته و سیستم ویبره را خاموش کنید. این ویبره بعنوان یک بازخورد بعد از لمس صفحه نمایش ایجاد می شود. خاموش کردن آن باعث می شود باتری گوشی شما کمتر مورد استفاده قرار بگیرد.

۸- ویبره کیبرد را خاموش کنید.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: