بازی های ps4 که برای کودکان مناسب است ؟
نوشته شده توسط : amin

Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends (2015) promotional art -  MobyGames

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
کرش (Crash) جزو آن دسته از شخصیت‌هایی است که چندین نسل در دنیای بازی‌های ویدیویی حضور دارد و توانسته در طول سال‌ها، محبوبیت خاصی را در میان گیمر‌ها، برای خود دست و پا کند. شرکت ویکاریوس ویژن (Vicarious vision) از این محبوبیت استفاده کرد و در سال ۲۰۱۷ یک بازسازی از سه نسخه‌ی اولیه کرش بندیکوت (Crash Bandicoot) با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را روانه‌ی بازار کرد و موفق شد رضایت منتقدان و گیمر‌ها را به خود جلب کند. این بازی ابتدا به صورت انحصاری به عنوان بازی پلی استیشن 4 معرفی شد ولی چند وقت بعد از انتشار از حالت انحصاری درآمد و برای کنسول ایکس باکس وان هم در دسترس قرار گرفت. سه‌گانه‌ی بازسازی‌شده‌ی کرش، تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم کننده است، به شرطی که بتوانید با سختی بالای بازی کنار بیایید.

FIFA 20
فیفا یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز پرطرفدارترین ورزش دنیا، یعنی فوتبال است که به صورت سالانه توسط Electronic Arts منتشر می‌شود. EA Sports، شرکت سازنده‌ی این عنوان، در بازی فیفا ۲۰ (FIFA 20) با برطرف کردن ایرادات نسخه‌ی قبل و اضافه کردن یک بخشی محبوب به نام Volta، (قسمتی که به فوتبال سالنی و خیابانی اختصاص دارد) توانسته یکی از کامل‌ترین نسخه‌های خود را روانه‌ی بازار کند. فیفا ۲۰ با دقت و ظرافت فراوان، به طراحی محیط زمین و چهره‌ی بازیکنان پرداخته و هم‌چنین در قسمت لایسنس کردن تیم‌ها نیز به رسم چند سال اخیر، از رقیب همیشگی خود یعنی پی ای اس (PES)، پیشی گرفته است است. علاوه بر این ویژگی‌ها، فیفا یک بخش آنلاین بسیار غنی و کامل به نام آلتیمست تیم دارد دارد که می‌تواند ساعت‌های زیادی، شما را سرگرم کند.

Kingdom Hearts III
بازی Kingdom Hearts III یک عنوان اکشن-نقش آفرینی است که استودیو اسکوئر وظیفه‌ی توسعه و انتشار آن را بر عهده داشته است. کینگدام هارتز ۳، دوازدهمین نسخه‌ از مجموعه‌ی فوق‌العاده محبوب کینگدام هارتز است که کنترل شخصیتی به نام سورا (Sora) را به شما واگذار می‌کند. این عنوان شما را به یک دنیای فانتزی و پویا می‌برد که در آن می‌توانید با تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب والت دیزنی (The Walt Disney) مثل جک اسپارو از دزدان دریایی کاراییب، سالی‌وان و مایک از دانشگاه هیولا‌ها، آنا و السا از انیمیشن فروزن (Frozen) و … را ملاقات کنید. به طور تقریبی بازی کینگدام هارتز سه می‌تواند حدود ۵۰ تا ۶۰ ساعت شما را در دنیای زیبای خود سرگرم کند.

Crash Team Racing Nitro-Fueled
در پی موفقیت‌های بازسازی سه‌گانه‌ی کرش بندیکوت، شرکت اکتیویژن (Activision) متقاعد شد تا دو سال پس از انتشار این سه‌گانه، دست به ساخت بازسازی دیگری از مجموعه کرش بزند. اما این بار در قالبی متفاوت. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled عنوانی در سبک مسابقه‌ای آرکید (Arcade-Racing) است که نسخه‌ی اوریجینال یا اصلی آن در ایران با نام کرش ماشینی خطاب می‌شد. این نسخه از کرش تیم ریسینگ به ریشه‌های خود وفادار مانده ولی در عین حال نو‌آوری‌هایی را نیز مانند بخش آنلاین چند نفره و انیمشین‌های جدید به بازی اضافه کرده است. شاید بخش داستانی بازی، چیزی بیشتر از ۷ یا ۸ ساعت به طول نینجامد، ولی سایر بخش‌های بازی مانند بخش آنلاین می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

eFootball Pro Evolution Soccer 2020 یا PES 2020
شرکت کونامی مدت زمان بسیاری است که به انتشار سالانه‌ی شبیه ساز فوتبال خود یعنی پی ای اس (PES) می پردازد. اما امسال یک تفاوت در نام بازی ایجاد کرد و به جای پی ای اس ۲۰۲۰، بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2020 را منتشر کرد. این نسخه را می‌توان یکی از کاملترین نسخه های سری PES دانست. سازندگان با جبران اشتباهات پیشین خود در قسمت گیم‌پلی و متعادل کردن بازی، موفق شدند مخاطبان خود را تا حدودی راضی نگه دارد. eFootball Pro Evolution Soccer 2020 هم چنین با خرید لایسنس برخی تیم‌ها و لیگ ها مانند یونتوس و بارسلونا توانست علاوه بر در اختیار گرفتن آن‌ها، یک هشدار جدی به رقیب پولدارتر خود، یعنی فیفا بدهد. در آخر اگر به دنبال یک بازی پلی استیشن 4 می‌گردید که تا مدت ها شما را سرگرم کند، eFootball Pro Evolution Soccer 2020 انتخاب خوبی است.

Knack II
نک ۱ (Knack I) یکی از اولین انحصاری‌های کنسول پلی استیشن 4 بود. اما این بازی نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند. اما نک دو (Knack II) بازی بهتری نسبت به نسخه‌ی اول بود و توانست منقدان و گیمر‌ها را تا حدودی راضی نگه دارد. در این عنوان، گیمر کنترل شخصیتی با همین نام، یعنی نک، را برعهده دارد که قابلیت‌های مختلفی مثل مشت زدن،دفاع کردن و تغییر اندازه دادن را دارد. بازی به کمک این قابلیت های ساده، توانسته تا یک گیم پلی پویا، ساده و سرگرم کننده را به ارمغان بیاورد. داستان بازی چندین سال بعد از وقایع نسخه‌ی اول رخ می‌دهد. زمانی که نیو‌هاون(Newhaven) توسط چهار تایتان مورد حمله قرار می‌گیرد و نک وظیفه‌ی محافظت از مردم خود را بر عهده دارد.

Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends
عنوان Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends یک بازی مبارزه‌ای (Fighting) با محوریت شخصیت Kung Panda یا همان پاندای کونگ فو کار معروف است. Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends بهانه‌ای است تا یک بار دیگر به سراغ این شخصیت دوست داشتنی برویم، اما این‌ بار در قالب بازی‌های ویدیویی. این بازی یک اثر خوش‌ساخت است که می‌تواند طرفداران سبک فایتینگ یا مبارزه‌ای را راضی نگه دارد و خارج از دنیای خشن این سبک تجربه‌ای سرگرم کننده کننده را به همراه بیاورد. این بازی دارای چندین بخش مختلف از جمله بخش داستانی است که به ماجراجویی های پاندای کونگ فو کار و دوستانش می پردازد. پس اگر به دنبال عنوانی مبارزه‌ای با خشونتی پایین می‌گردید، در انتخاب Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends شک نکنید.





:: برچسب‌ها: بازی ps4 برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: