ایکس باکس گیم پس چیست
نوشته شده توسط : amin

اگر شما زمان زیادی را برای تجربه‌ بازی‌های ویدیویی روی کنسول‌ها یا پی‌سی صرف می‌کنید، خرید اشتراک گیم پس می‌تواند برایتان به صرفه باشد. گیم پس یک سرویس اینترنتیِ اشتراکی است که برایتان امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف و امکانات دیگری مانند تخفیف‌های ویژه را فراهم می‌کند. درواقع این سرویس بلیط طلایی مایکروسافت برای جلب رضایت کاربرانش تلقی می‌شود و خوشبختانه طی چند ماه اخیر توانسته فراتر از انتظارات ظاهر شود.

گیم پس روی ایکس باکس وان یا پی‌سی قابل استفاده است. حتی این امکان وجود دارد تا با خرید نوعی اشتراک خاص، از این سرویس روی هر دو پلتفرم استفاده کنید. در این مطلب نحوه استفاده از این سرویس و مزایای خرید اشتراک آن را به شما توضیح می‌دهیم.

سرویس ویژه مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس وان و پی‌سی که به شما اجازه می‌دهد به صورت نامحدود و طی مدت زمان فعال بودن اشتراکتان بازی‌های عرضه شده روی آن را تجربه کنید. گیم پس در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی شروع به فعالیت کرد.

این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا هم‌اکنون به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی داشته باشید. این تعداد بازی‌ها به مرور زمان تغییر می‌کند و بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه می‌شود. در حال حاضر سه نوع اشتراک برای استفاده از آن وجود دارد، اشتراک مخصوص پی‌سی، ایکس باکس وان و Ultimate (که هر دو را شامل می‌شود).

امکانات اشتراک مخصوص پی‌سی و ایکس باکس وان:

دسترسی به مجموعه‌ای در حال گسترش از ۱۰۰ بازی ویدیویی.
ده درصد تخفیف برای خرید بازی‌های موجود در لایبرریتان.
بیست درصد تخفیف زمان خرید محتوای اضافه بازی‌ها.

امکانات اضافه اشتراک Ultimate:

حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold که علاوه بر امکان بازی کردن به صورت آنلاین، ماهیانه بازی‌های رایگانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
دسترسی زودتر از موعد به برخی از بازی‌ها مانند Gears 5.
زمانی که همچنان از حق اشتراک سرویس Xbox Live Goldتان باقی مانده است اگر اقدام به خرید اشتراک آلتیمیت گیم پس کنید، زمان باقی مانده از سرویس Xbox Live Gold تبدیل به گیم پس آلتیمیت می‌شود. البته این قانون سقف معینی دارد و ماکسیمم تا ۳۶ ماه این تبدیل صورت می‌گیرد 

شما با خرید گیم پس درواقع اشتراکی خریداری میکنید که به وسیله آن اشتراک می توانید تعداد بالایی از بازی های ایکس باکس را تا پایان زمان اشتراک بازی کنید. مثل خرید گیفت کارت نتفلیکس و تهیه اشتراک به منظور تماشای فیلم و سریال.

ویژگی های گیم پس
با اینکه تا اینجا با مفهوم کلی سرویس ایکس باکس گیم پس آشنا شدیم اما شاید ویژگی های اصلی آن هنوز برای ما کمی ناشناخته باشد. اینکه دقیقا با تهیه اکانت این سرویس اشتراکی چه امکاناتی در اختیار ما قرار می گیرد و آیا خریدن آن نسبت به هزینه ای که به صورت ماهیانه پرداخت می کنیم منطقی است یا خیر؟ خرید گیم پس که قطعا منطقی است اما اول بگذارید به امکانات آن نگاهی بندازیم. به طور کلی 4 ویژگی اصلی، تمام آن چیزی است که با سرویس گیم پس به آنها دسترسی خواهید داشت

دسترسی نامحدود به بیش از 100 بازی در دوره اشتراک
دسترسی به بازی های انحصاری مایکروسافت در روز عرضه بازی
اضافه شدن بازی های جدید در هر ماه
تخفیفات ویژه بر روی دیگر بازی ها و سرویس ها برای دارندگان اکانت

سرویس ایکس باکس گیم پس دقیقا مثل اکانت گلد ایکس باکس یک ارتقا برای دارندگان اکانت ایکس باکس لایو می باشد. به معنای دیگر، XBOX LIVE یک بستر است که تمامی سرویس های دیگر مایکروسافت می توانند بر روی آن اعمال شوند تا کاربر از آنها استفاده کند. پس شما برای داشتن گیم پس ابتدا باید یک اکانت ایکس باکس لایو داشته باشید و سپس آن را به Game Pass ارتقا دهید.

منبع :ایکس باکس گیم پس





:: برچسب‌ها: ایکس باکس گیم پس ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: