گیفت کارت چیست؟
نوشته شده توسط : amin

گیفت کارت استیم والت 50 دلاری آمریکا

گیفت کارت به معنای کارت هدیه غیر قابل شارژ جهت خرید گیم (بازی)، موزیک، فیلم و خرید های درون برنامه ای می باشد برای انتخاب صحیح Gift Card تنها دو نکته بسیار ساده وجود دارد که خریداران باید به آن توجه کنند، اول دستگاه مورد استفاده و دوم اکانتی که بر روی آن دستگاه استفاده می کنند.

اکثر مشکلاتی که در هنگام خرید برای کاربران به وجود می آید، عدم توجه به همین دو نکته یعنی تفاوت انواع اکانت و ریجن ها می باشد که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتماً مطالب سایت گیفت کارت لند رو مطالعه کنید.خرید گیفت کارت مطمئن با بهترین قیمت و پاسخگویی در کمترین زمان مخصوص گیمرها، دوست داران تکنولوژی و عاشقان اپلیکیشن های موبایلی در گیفت کارت لند صوزت می گیرد.

تعداد زیادی از افراد، گیفت کارت (کارت هدیه)را به عنوان هدیه به دوستان و خانواده انتخاب می کنند. این کارت ها مشابه با کارت های اعتباری هستند همراه با یک نوار مغناطیسی پشت کارت، که مقدار پول معینی در آنها وجود دارد. گیفت کارت ها را مانند کارت اعتباری میتوان استفاده نمود البته در فروشگاههایی که پذیرنده آن باشند. اگر چه بر روی این کارت ها تاریخ انقضا وجود دارد اما از زمان صادر شده بهتر است تا قبل از یک سال استفاده کرد. در حالیکه هر فروشگاهی سیاست خود را دارد، اما بطور معمول نمی توان یک گیفت کارت را به پول نقد تبدیل کرد. انواع مختلفی از گیفت کارت ها وجود دارد؛ فرضا بعضی از آنها را فقط برای خریدهای خاصی میتوان استفاده نمود. مانند کارت هدیه آمازون که فقط برای سایت آمازون قابل استفاده است. برخی از گیفت کارت ها را در چندین فروشگاه می توان استفاده نمود. مانند گیفت کارت های ویزا، مستر کارت و....

پرفروش ترین گیفت کارت ها

 

گیفت کارت پلی استیشن

 گیفت کارت PSN

گیفت کارت 10 دلاری آیتیونز

گیفت کارت شش ماهه اسپاتیفای

گیفت کارت 25 دلاری گوگل پلی

گیفت کارت 60 دلاری ایکس باکس

گیفت کارت 10 دلاری آمازون

گیفت کارتهای اپل

در فروشگاه گیفت کارت لند شما می توانید خریدی سریع و آسان برای گیفت کارت اپل در قیمت های مختلف داشته باشید و از تمامی امکانات آیتونز لذت ببرید. آیتونز از پرطرفدارترین فروشگاه های آنلاین اپلیکیشن، موسیقی و کتاب در سرتاسر جهان می باشد که مختص کابران اپل است. این Gift Card تاریخ انقضا ندارد و در تمامی محصولات شرکت اپل مانند آیفون، لپتاپ و کامپیوترهای شخصی این کمپانی قابل استفاده است در نتیجه می تواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد.

گیفت کارتهای گوگل پلی

رای دسترسی به تمامی برنامه های گوگل پلی مثل موسیقی ، فیلم، کتاب و نرم افزار های کاربردی شما نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی دارید تا بتوانید از تمامی امکانات و خرید های درون برنامه ای آنها استفاده کنید. این کارت حاوی مبلغ و اعتبار مشخصی است که شما میتوانید به همان اندازه اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده و خرید خود را انجام دهید، کد ارسالی قابل استفاده بر روی تمامی دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید مثل موبایل و تبلت باتوجه به ریجن گوگل اکانت و آی پی شما می باشد

 گیفت کارت های استیم

خرید STEEM WALLET با اعتبار های مختلف در سریع ترین زمان در فروشگاه اینترنتی ما به آسانی امکان پذیر است شما با گیفت کارت استیم امکان دسترسی به هزاران بازی جذاب و پرطرفدار مانند: DOTA 2 ، Counter Strike و Destiny را با امکان دریافت خودکار آپدیت بازی ها، دسترسی به خریدهای درون برنامه ای مانند آیتم ها، لباس، اسلحه و بسیاری امکانات دیگر در دستان خود خواهید داشت، بعد از دریافت کد دیجیتالی در همان لحظه، قادر به استفاده از تمامی امکانات موجود در بزرگترین فروشگاه بازیهای رایانه ای چند نفره هستید و امکان خرید بازی های اوریجینال نیز برای کامپیوترهای شخصی شما فراهم می شود.





:: برچسب‌ها: انواع گیفت کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: