اطلاعاتی درباره آیفون 12
نوشته شده توسط : amin

Apple iPhone 12 Pro Max image 1 of 9

یک تصویر شماتیک توییت شده نشان می‌دهد که چطور اسکنر لیدار (LiDAR) در مجموعه دوربین‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به کار برده خواهد شد.
تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد در پاییز امسال از هر ۴ مدل آیفون ۱۲ رونمایی خواهد شد.
با توجه به ثبت اختراع جدید اپل، انتظار می‌رود که آیفون جدید با امکان تغییر جهت صفحه نمایش با استفاده از قابلیت تشخیص چهره (Face ID) می‌تواند ویژگی‌های آزار دهنده در مورد آیفون‌ها را تغییر دهد.

آیا معرفی این آیفون با تأخیر مواجه خواهد شد؟
اپل در ۱۰ سپتامبر سال گذشته طی یک رویداد مطبوعاتی از آیفون ۱۱ رونمایی کرد. بر همین اساس پیش بینی می‌شود که آیفون ۱۲ جدید نیز در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شود. بنابراین اگر تأخیری در روند کار این شرکت ایجاد نشود احتمالاً می‌توانیم در سه‌شنبه دوم ماه یعنی ۸ سپتامبر منتظر انتشار آیفون سری ۱۲ باشیم. به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا شایعاتی مبنی بر تأخیر در عرضه iphone 12 وجود دارد. اما برخی گزارشات نیز بیان می‌کنند که گوشی‌های آیفون ۱۲ اپل برای این‌‌که برای عرضه در پاییز آماده شوند در حال حاضر روی خط تولید قرار دارند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر این‌که رونمایی از iphone 12 ماه‌ها به تأخیر خواهد افتاد و حتی در بدترین حالت به سال ۲۰۲۱ نیز کشیده خواهد شد وجود داشت. اما زنجیره تأمین اپل هرگونه درخواست از سوی این شرکت جهت تأخیر در تولید را انکار می‌کند.

بیماری کرونا اپل را وادار کرده است تا کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) خود را به صورت آنلاین برگزار کند. این رویداد همچنان در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. بنابراین می‌توانید در آن روزها منتظر رونمایی از IOS 14 باشید. این نسخه به روز شده سیستم عامل تلفن‌های همراه اپل است که قرار است اولین نسخه آن در آیفون ۱۲ به کار گرفته شود.

طبق گزارش‌ها اپل با کوالکام و سامسونگ همکاری خواهد کرد تا آیفون‌های ۲۰۲۰ خود را با مودم‌های هر دو شرکت عرضه کند که می‌توانند به شبکه‌های ۵G ساخته شده در هر دو طیف امواج میلی‌متری (mmWave) و امواج زیر ۶ گیگاهرتز (sub-6GHz) متصل شوند.

به گفته تحلیل‌گر مینگ چی کو، توسعه کوالکام تا به امروز بر روی mmWave بوده، درحالی که سامسونگ بر روی sub-6GHz متمرکز بوده است. پشتیبانی از هر دو این شبکه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد، زیرا حامل‌های مختلف هنگام گسترش شبکه‌های ۵G خود از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

حالا که اپل تجارت مودم‌های اینتل (Intel) را خریداری کرده است. انتظار می‌رود که سرانجام از دریافت مودم‌های ۵G کوالکام صرف نظر کرده و مودم‌های خاص خودش را طراحی کند. همان‌طور که طراحی پردازنده‌های سری A را به دست گرفت. البته بعید است که این امر با آیفون ۱۲ اتفاق بیفتد.

مینگ چی هو پیش بینی جدیدی را در مورد قابلیت‌های آیفون ۱۲ ۵G ارائه داده است. این‌که از آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده‌های کم‌تری نسبت به آنچه که او فکر می‌کرد استفاده خواهد شد. به این ترتیب سرعت ۵G کندتر خواهد بود. اما کاربران خارج از محدوده ۵G قطعاً متوجه این تفاوت نخواهند شد و ممکن است کسانی که به برخی از شبکه‌های ۵G دسترسی دارند هم متوجه نشوند. زیرا شبکه‌های تازه‌کار هنوز در مقایسه با ۴G خیلی سریع نیستند.

انتظار یک طراحی کاملاً متفاوت را برای آیفون ۱۲ نداشته باشید. شایعاتی در این مورد وجود دارند که ادعا می‌کنند طراحی آیفون ۱۲ با آیفون ۱۱ تفاوت نخواهد داشت. همان لبه‌های خمیده، اما نازک‌تر، بلندتر و حاشیه‌‌های کوچک‌تر برای افزایش فضای صفحه در نظر گرفته خواهد شد.

گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند ناچ که اپل آن را از زمان آیفون ایکس (iPhone X) معرفی کرده است احتمالاً کوچک‌تر خواهد شد. اما در مقابل برخی شایعات دیگر ادعا می‌کنند که ناچ قرار است حذف شود و در عوض اجزای دوربین TrueDepth درون یک حاشیه نازک قرار داده می‌شوند.

یکی از نمونه‌های اولیه نشان می‌دهد که آیفون ۲۰۲۰ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با سیستم دوربین Face ID و TrueDepth است که در بزل (bezel) یا ناحیه سیاه بالای صفحه قرار گرفته است.

شایعه دیگر این است که اپل به دنبال حذف لبه گرد است که برای اولین بار در آیفون ۶ دیده شد و تا سری جدید آیفون ۱۱ نیز همچنان باقی ماند. انتظار می‌رود که آیفون جدید، نوار آلومینیومی مات آیفون ۴ را به همراه حاشیه‌های تیزتر با کناره‌های مسطح و صفحات شیشه‌ای جلو و عقب تخت داشته باشد.

 





:: برچسب‌ها: آیفون 12 ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: