با جدیدترین و بهترین بازی های ps4 آشنا شوید
نوشته شده توسط : amin

معرفی بهترین بازی های جنگی ps4

کنسول پلی استیش 4 که بعد از ps2 یک موفقیت بزرگ برای شرکت سونی بوده دیگه کم کم به روزای آخر  خودش رسیده حالا که دیگه اکثر بازی های مهم این کنسول عرضه شده زمان مناسبیه تا یه نگاهی به عملکرد این پلتفرم بکنیم و بازی های مختلف ps4 رو بررسی کنیم.

در این مقاله به معرفی بهترین بازی های جنگی ps4 که تعدادشون کم هم نبودند می پردازیم و هم از نظر فنی و  هم گرافیکی آن ها را بررسی میکنیم همچنین با توجه به بالا بودن قیمت ارز و سخت شدن خرید بازی ها به صورت فیزیکی راه های ارزون تری رو برای انجام این بازی ها مثل خرید گیفت کارت به شما معرفی خواهیم کرد.

Doom – قاتل موجودات جهنمی

وقتی راجع به بهترین بازی های جنگی ps4 صحبت می کنیم، نمیشه از عنوان قدیمی و پر طرفدار doom اسمی نبریم بازی doom که در سال 2014 برای کنسول ps4 عرضه شد در واقع ادامه سری بازی های Doom که اکثر ما در کودکی تجربه بازی در کامپیوتر های شخصی را داشته ایم هستش. Doom یک بازی شوتر اول شخص است که در آن شما باید موجودات رها شده جهنمی را از بین ببرید و در این راه از انواع و اقسام اسلحه ها و مواد منفجره استفاده می کنید. همچنین بازی Doom  از دو بخش تک نفره داستانی و چند نفره که در آن مود های death mach هم وجود دارند تشکیل شده که البته قسمت چند نفره آن باب طبع منتقدان نبوده این بازی از پرفروش ترین بازی های ps4 در آمریکا و بریتانیا بوده است.

Overwatch – تحول بازی های آنلاین

Overwatch – تحول بازی های آنلاینOverwatch – تحول بازی های آنلاین

محاله طرفدار بازی های استراتژیک و آنلاین باشید و اسم شرکت blizzard به گوشتون نخورده باشه این غول بازی سازی سابقه ساختن بازی های موفقی مثل world of war craft رو در کارنامه خود داره، که هنوز که هنوزه طرفدارای سینه چاکی در سرتاسر جهان دارد. این بازی شوتر اول شخص تنها به صورت آنلاین قابل بازیه که به سرعت به یکی از پرطرفدارترین بازی های این سبک تبدیل شد، به طوری که در حضور رقیب قدرتمندی مثل umcharted 4 جایزه بهترین بازی سال رو به خودش اختصاص داد. برای بازی کردن این عنوان شما نیاز دارید تا اکانت psn داشته باشید که خب به راحتی با خرید یک psn گیفیت کارت این مشکل حل میشه اما چیزی که این بازی رو محبوب کرد فضا و گرافیک فانتزی بازی و سرعت بالای اون بود که overwatch  رو به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های ps4 تبدیل کرده است.

Call of duty modern warfare یک بازگشت رویایی

وقتی صحبت از معرفی بهترین بازی های ps4 باشه نمیشه از اسم Call of duty modern warfare به راحتی بگذریم. بعد از عرضه 2 الی 3 نسخه مختلف از سری بازی های call of duty و عدم استقبال منتقدین و طرفدارا از آنها، شرکت Activision به سراغ ریبوت یکی از محبوب ترین نسخه های call of duty یعنی modern warfare  رفت و با تیم قبلی سازندگان، نسخه جدیدی از این بازی رو عرضه کرد که طرفدارای این سری بازی رو که کم هم نیستن حسابی ذوق زده کرد داستان بازی راجع به عملیات تروریستی در لندن هستش که شما باید با تروریست ها مبارزه کنید اما اینها تنها عامل موفقیت moder warfare  نیست بلکه اضافه کردن بخش چند نفره به صورت battleroyal بود که با بیش از 200 میلیون کاربر این عنوان بازی رو به یکی از موفق ترین بازی های نسل هفتم تبدیل کرد.

Battlefield1 بالاخره جنگ جهانی اول

Battlefield1 بالاخره جنگ جهانی اولBattlefield1 بالاخره جنگ جهانی اول

عنوان پر سابقه battlefield را شاید بشه تنها رقیب سری بازی های call of duty در سبک خودش به حساب آورد که بیشتر تمرکز خودش رو به روی بخش چندنفره و آنلاین گذاشته است.

بیشترین دلیل محبوبیت بازی battlefield 1 بخش چند نفره و آنلاین هستش که در نوع خودش یکی از بهترین بازی های آنلاین به حساب میاد، که کار تیمی و همکاری با سایر هم تیمی هاتون راز موفقیت تو این قسمت هست. هرچقدر battlefield1 تو قسمت چند نفره قوی و خوب ظاهر شده در قسمت داستانی و تک نفره نتونسته انتظارات گیمرها رو برآورده کنه، اما همونجور که گفتیم قسمت چند نفره این بازی اینقدر خوب و بی نقص طراحی شده که بدون شک میتونیم اون رو به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 و ایکس باکس بشناسیم.

Uncharted 4  ایندیانا جونز جدید

حتما اسم سری بازی های uncharted رو شنیدید نسخه های قبلی شرکت سازنده این عنوان یعنی naughty dog  بر روی کنسول نسل قبل یعنی ps3 طرفدارای زیادی داشته تا بالاخره در سال 2016 uncharted 4 بر روی کنسول ps4 عرضه شد و ثابت کرد که انتظار ها برای آخرین نسخه این بازی بی مورد نبوده. Unchareted 4 رو نمیشه به طور دقیق در سبک بازی های جنگی دسته بندی کرد اما خب سر و کله زدن با تبهکارا و کلی معما حل کردن و تیراندازی این بازی رو به یکی از بازی های محبوب طرفدارای بازی های سبک اکشن تبدیل کرده. طراحی گرافیکی عالی ، گیم پلی فوق العاده و داستان محکم و شخصیت پردازی های عالی که از مشخصه های همیشگی و اصلی بازی های naughty dog بوده uncharted 4 رو به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اکشن  معمایی سوم شخص کنسول ps4  تبدیل کرده.

Metal gear solid 5 :phantom pain رئیس بزرگ کیست؟

Metal gear solid 5 phantom pain رئیس بزرگ کیست؟Metal gear solid 5 phantom pain رئیس بزرگ کیست؟

فرنچایز metal gear solid  رو شاید بشه معروف ترین بازی کنسول های sony معرفی کرد. هیدئو کوجیما طراح و سازنده سری بازی های metal gear solid رو میشه بدون تردید یکی از تاثیر گذارترین شخصیت های دنیای بازی و سرگرمی به شمار آورد که در metal gear solid 5 : phantom pain  داستان جوونی بیگ باس و نحوه آشناییش با همرزم قدیمیش یعنی ocelat  رو تعریف میکنه این بازی تغییر عمده ای در گیم پلی بازی ایجاد کرده و با یک بازی open world  طرف هستیم که خیلی مطابق میل طرفدارای قدیمی این بازی نبود اما در زمینه های دیگه مثل طراحی و خط داستانی مثل نسخه های قبلی با یک شاهکار طرفیم.

metal gear 5 : phantom pain تبدیل به یکی از پرفروش ترین بازی های این سری به حساب میاد و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 یاد بشه.

Fortnite بزرگترین بازی قرن؟

شاید اغراق نباشه که بگیم بازی شرکت epic games یعنی Fornite  سبک بازی های بتل رویال رو بر روی کنسول های بازی و مخصوصاً ps4 در کل دنیا خیلی خیلی محبوب کرد. در این بازی شما باید به صورت تیمی و یا تک نفره با 100 بازیکن دیگه مبارزه کنید و در این راه از انواع اسلحه ها ، کلاس های مختلف استفاده کنید تا برنده شوید. گرافیک بازی شاید در مقایسه با دیگر بازی های این نسل خیلی چشمگیر نباشه اما گیم پلی سریع و سبک جدید مبارزات، این بازی رو به یکی از پر درآمدترین بازی های چند سال اخیر تبدیل کرده که با توجه به تعداد کاربرای این بازی و حجم پول میان برنامه ای و حتی آمار بالای خرید گیفت کارت ps4 برای اسکین های مختلف و اسلحه ای کمیاب این بازی، fortnite رو به یکی از بهترین بازی های جنگی آنلاین ps4 تبدیل کرده است.

Gof of war 4 خدای خشمگین

Gof of war 4 خدای خشمگینGof of war 4 خدای خشمگین

نمیشه حرفی از بهترین بازی های جنگی ps4 زد و اسمی از god of war 4  نزد. این عنوان محبوب و موفق شرکت santa monica جزء ساختار شکنانه ترین بازی های ps2  و ps3 بوده و بالاخره در سال 2018 نسخه چهارم و ریبوت god of war بر روی کنسول ps4 عرضه شد. شما در این بازی در نقش کریتوس که حالا دیگه پدر شده و در پی بزرگ کردن پسرش هستش بازی می کنید و در این راه به وسیله تبر جادویی خودتون به مبارزه با موجودات افسانه ای خواهید پرداخت. god of war 4  هر چیزی رو که از یک بازی سرگرم کننده می خواهید برای شما فراهم می کند از طراحی صحنه های مبارزه، گرافیکی نفس گیر گرفته تا خط داستانی زیبا و احساسی. بی دلیل نبوده که در سال 2018 این عنوان جایزه بهترین بازی سال رو به خودش اختصاص داده.

Witcher 3 : wild hut – گرگ خاکستری

شرکت مستقل لهستانی CD Project در سال 2014 سومین نسخه از مجموعه بازی های Witcher رو بروی کنسول های پلی استیشن ، ایکس باکس و کامپیتور های شخصی عزضه کرد. این بازی های که بار اساس اقتباسی از کتاب هایی به همین نام ساخته شده اند از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های جهان بازی در سبک نقش آفرینی می باشند اما موفقیت قسمت سوم و طبق گفته سازندگان آن آخرین قسمت از مجموعه witcher، حتی از تصور CD Prpject هم فراتر بود. شما در این بازی بطور مستمر در حال مباززه با شیاطین و موجودات افسانه ای هستید. طراحی صحنه های مبارزه و داستان جذاب و گیرایی که در آن گرالت به دنبال سیری و ینفر انواع ماجراجویی ها رو در پیش داره witcher3  رو به یکی از محبوب ترن بازی های نقش آفرینی تاریخ تبدیل کرده است.

Red dead redemption 2 – کابوی تنها

Red dead redemption 2 – کابوی تنهاRed dead redemption 2 – کابوی تنها

با شنیدن اسم شرکت rockstar بی ترید همه یاد بازی محبوب و خاطره انگیز Gta می افتند. اما یادمون نره که این شرکت علاوه بر اون بازی سری بازی های محبوب red dead remption  رو تولید کرده که قسمت اول این بازی فقط بر روی کنسول xbox 360  عرضه شد اما اونقدر پر طرفدار شد که قسمت دوم بازی رو بری کنسول ps4  هم عرضه کنند. داستان این بازی قبل از اتفاقات قسمت اول رخ می ده و شما در قالب شخصیت آرتور مورگان در شهر های مختلف آمریکا چرخ می زنید و می تونید یه کابوی خوب و متمدن و مهربون باشید و یا یک کابوی خشن و جانی که در راه پول درآوردن از هیچ کاری دریغ نمیکنه. خیلی ها از red dead redeption 2 به عنوان بهترین بازی نسل هشتم یاد می کنند و هنوز که هنوزه این بازی جزء بازی های پرفروش کشور های مختلف هست.

Wolfenstein 2 – نازی های جهش یافته

ولفنشتاین یکی از قدیمی ترین سری بازی شوتر اول شخص است که بیشتر گیمر ها حداقل با یکی از عناوین آن خاطراتی دارند نسخه دوم بازی محبوب ولفنشتاین در سال 2017  بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه شد در این بازی شوتر اول شخص کشور امریکا بوسیله آلمان های نازی اشغال شده و شما وظیفه دارید تا به نیرو های مقاومت برای آزادی امریکا کمک کنید. صحنه های جذاب تیراندازی و استفاده از اسلحه های مختلف با طراحی گرافیکی قابل قبول Wolfenstein 2 : the new colossus رو به یکی از بازی های جنگی پرطرفدار ps4 و xbox تبدیل کرد تا جاییکه جایزه بهترین بازی اکشن سال 2017 رو هم کسب کرد.

منبع : https://bit.ly/2IaAbgt





:: برچسب‌ها: بازی جنگی ps4 ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: