گیفت کارت نتفیلیکس چیست؟
نوشته شده توسط : amin

گیفت کارت نتفلیکس 15 دلاری

نت فليكس بدون شك بزرگترين سرويس پخش و توليد فیلم و سریال بصورت آنلاین در جهان است اين سرويس پرطرفدار در سال 1997 در كاليفرنيا تأسیس شد و پس از 20 سال ( سال 2017 ) بیش از 90 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است و هم اكنون بیشترین حجم پهنای باند را در آمريكا از آن نتفليكس است. بطوری كه 190 کشور جهان خدمات رسانی سریال های netflix را انجام می دهد.

اپلیکیشن netflix برای اندروید ( Android ) ، ویندوزفون و iOS قابل نصب و در دسترس هست. كه می توانيد آن را از اپل استور ، گوگل پلی و یا WindowsStore دانلود كنيد.

يكي از بهترين مزايای نت فليكس استفاده رايگان يك ماهه از اين سرويس با ساخت اكانت در نتفليكس ( كه معمولا با پرداخت 8 تا 12 دلار از طريق كرديت كارت ، پي پال و گيفت كارت می توان عضو نت فليكس شد ) به كاربران می باشد كه پس از ساخت اكانت می توانيد يك ماه از اين سرويس استفاده كنيد.

در گذشته عضويت در نت فليكس و خرید اشتراک نت فلیکس برای ما ايرانی ها محدودتر بود بطوری كه الزاماً برای پرداخت بايد از مستر كارت و ويزا كارت استفاده می كرديم ولی هم اكنون امکانات بسياری در جهت پرداخت و استفاده از اشتراک نت فلیکس فراهم گرديده است كه مهمترين آن خرید گیفت کارت نت فلیکس و ديگری استفاده از حساب اپل آیدی است.

 

گیفت كارت نت فليكس اكثر كشورها از جمله :
گيفت كارت نتفليكس آمريكا ( در اعتبارات 25 دلاری ، 30 دلاری و 50 دلاری )
گيفت كارت نتفليكس انگليس ( در اعتبارات 15 پوندی ، 25 پوندی و 50 پوندی )
گيفت كارت نتفليكس اروپا ( در اعتبارات 15 يورو ، 25 يورو و 50 يورويی )
گيفت كارت نتفليكس كانادا ( در اعتبارات 30 دلاری و 60 دلاری )
موجود و قابل خريداری می باشد كه بلافاصله پس از خريد گيفت كارت مورد نظر به صورت آنی به شما تحويل داده می شود.

 

آموزش ساخت اكانت در نت فليكس
ابتدا آی پی خود را به غير از ايران تغيير دهيد
به سات netflix برويد.
روی گزینه Join free for a month کلیک نماييد.
در مرحله شما سه سطح عضویت را پيش رو داريد با توجه به مبلغی که ميخواهيد پرداخت كنيد امکانات متفاوتی از نظر کیفیت پخش و خصوصیات دیگر دریافت می كنيد. روی گزينه See The Plans كليك نماييد تا به مرحله انتخاب سطح هدایت شويد.
سطح مورد نظر خود را انتخاب نماييد و روی گزينه Continue كليك كنيد.
یک ایمیل و یک رمز عبور وارد كنيد ( با انتخاب گزینه please do not email me netflix special offers می توانید انتخاب کنید که netflix پیشنهادات ویژه را برای ايميل شما ارسال کند یا خیر . گزینه مورد نظر خود را انتخاب و دکمه Continue را بزنید.

در صفحه پرداخت سه گزينه پيش رو داريد 1- پرداخت از طریق Debit Card ( دبيت كارت ) 2- پرداخت از طریق PayPal ( پی پال ) 3- پرداخت از طریق GiftCard Netflix ( گيفت كارت نت فليكس )
بعد از انتخاب پرداخت بوسيله بوسيله گيفت كارت نت فليكس در صفحه جديد كد گيفت كارت نت فليكس خريداری شده خود را وارد و آن را رديم كنيد.
ساخت اكانت نت فليكس شما با موفقيت انجام شد.





:: برچسب‌ها: گیفت کارت نتفلیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: