مزایا و معایب دنیای دیجیتال
نوشته شده توسط : amin

Cyber Criminality is a huge threat for the digital world.

توی زمان های قدیم، مردم بدون داشتن هیچ گونه تکنولوژی پیشرفته ای، با سلامتی و به بهترین نحو زندگی می کردند. در اون زمان، نه تلویزیون بود و نه تلفن همراه. حتی رادیو هم وجود نداشت. اما با گذشت زمان و همچنین اختراع شدن برق، تکنولوژی های جدیدی به وجود اومدن. ابتدا رادیو و تلویزیون و بعدش هم تلفن همراه و کامپیوتر و ... . این تکنولوژی ها، معایب و مزایای زیادی داشتن. اما چند وقت که گذشت، معایب دنیای دیجیتال پر رنگ تر شد. گرچه دنیای دیجیتال مزایایی هم داره. در این مطلب با ما باشید تا درباره دنیای دیجیتال براتون بگیم.

معایب و مزایای دنیای دیجیتال
مزایا
این تکنولوژی های جدید، مزایای خیلی زیادی دارن. به طور مثال می تونیم به راحتی و در کسری از ثانیه، اطلاعات زیادی به دست بیاریم. مثل شما که دارین از وبلاگ ما  بازدید می کنید. یکی دیگه از مزایا هم صرفه جویی در زمان هست. شما اگه از این تکنولوژی ها استفاده کنین می تونین در زمان و وقت خودتون به مقدار خیلی زیادی صرفه جویی بکنین. همچنین یکی دیگه از مزایا هم کمتر شلوغ شدن شهر ها هست. به طور مثال هر کسی توی شهر دنبال گوشی نمیره.

معایب
اما معایب دنیای دیجیتال. دنیای دیجیتال معایب زیادی داره. از این رو هست که خیلی ها ازش پرهیز میکنن. یکی از معایب اون، تلف شدن وقت زیادی از مردم هست. مردم پای این تکنولوژی های نو میشینن و به همین دلیل هم وقت زیادی رو از دست میدن. همچنین یکی دیگه از معایب اون، لطمه زدن به سلامتی هست. این تکنولوژی ها، امواج زیادی دارن و به سلامتی آسیب میزنن. همچنین به چشم هم آسیب جدی و شاید جبران ناپذیر وارد می کنن.

جلوگیری از آسیب های اون
ممکنه هر چیزی توی دنیا، یک سری آسیب هایی رو به همراه داشته باشه. اما میشه گفت تقریبا چیزی وجود نداره که به طور ۱۰۰ درصد به ما آسیب بزنه. ما می تونیم از همه این آسیب ها که به ما وارد میشن به خوبی جلوگیری کنیم. اما باید راه رو بلد باشیم. یکی از مهم ترین موارد، این هست که میانه روی و اعتدال داشته باشیم. ما نباید بدون حساب و خیلی زیاد از اونها استفاده کنیم.

 

بنابراین تکنولوژی های جدید، وسایلی هستن که کاملا اجتناب ناپذیرند. ما نمی تونیم از اونها استفاده نکنیم. اما خوب وقتی هم که استفاده می کنیم، دچار زیان هایی میشیم. به طور مثال سلامتی ما ضربه میخوره. اما برای جلوگیری از این امر می تونیم کارهایی رو انجام بدیم. به طور مثال اعتدال و میانه روی. اما این به این معنی نیست که نباید از اونا استفاده کنیم. نظر شما در این مورد چیه؟ یادتون نره که نظرتون رو به ما بگید. مطالب دیگه رو هم از دست ندید.





:: برچسب‌ها: دنیای دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: