خرید گیفت کارت اپل
نوشته شده توسط : amin

Product Image Medium

گیفت کارت اپل، یکی از محبوب ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی اپل طی 15 سال اخیر برای کاربرانش به حساب می آید و تقریباً می توان گفت بعید است کسی را پیدا کنیم که از دستگاه های شرکت اپل استفاده کند و تا به حال این محصول را خریداری نکرده باشد. این کارت در واقع یک اعتبار مجازی برای اکانت های اپل و آیتونز است. تمامی کارت های آیتونز شامل یک کد دیجیتالی می باشند که کاربر با وارد کردن آن در اکانت خود، به مقدار مشخص اعتبار پولی دریافت می کند و حساب کاربر به همان مقدار شارژ می شود که استفاده کنندگان با این اعتبار مجازی می توانند به بیش از 2.2 میلیون برنامه های پولی اپل استور و آیتونز استور شامل اپلیکیشن، بازی، فیلم و موزیک دسترسی پیدا کنند و برنامه های دلخواه خودشان را از میان انبوهی از اپلیکیشن ها خریداری کنند.

گیفت کارت های اپل 8 نوع هستند که از 10 دلاری تا 100 دلاری هستند 

آیتونز استور چیست
ابتدا بگذارید توضیح کوچکی راجع به خود آیتونز بدهیم، آیتونز یک پخش کننده مالتی مدیا، ابزار مدیریت گوشی و تبلت، اینترنت رادیویی و رابط کاربری اصلی برای آیتونز استور است که جهت پخش، دانلود و مدیریت انواع مالتی مدیا در کامپیوترهای شخصی استفاده می شود و در سال 2001 توسط اپل عرضه شد. سپس در سال 2003 آیتونز استور با هدف تشکیل بزرگترین فروشگاه دیجیتالی موسیقی جهان معرفی شد که تنها در هفته اول، بیشتر از یک میلیون موزیک توسط کاربران خریداری شد. امروزه با خرید گیفت کارت آیتونز به بیش از ۶۰ میلیون موزیک، 60 هزار فیلم، 25 هزار سریال تلویزیونی و هزاران کتاب الکترونیکی و پادکست دسترسی خواهید داشت. این فروشگاه در حال حاضر بزرگترین مارکت اینترنتی مالتی مدیا در جهان محسوب می شود اما همچنان پس از برادر کوچکش یعنی « اپ استور» در رتبه دوم پر استفاده ترین فروشگاه در بین کاربران برند سیب گاز زده قرار دارد.

اپ استور چیست
پس از عرضه آیتونز استور و موفقیت بی نظیر آن، همزمان با عرضه آیفون 3G در سال ۲۰۰۸، اپل فروشگاه « اپ استور » را با هدف ارائه اپلیکیشن های اختصاصی گوشی آیفون همراه با 500 برنامه پولی و رایگان معرفی کرد. امروزه در اپ استور بیش از 2.2 میلیون اپلیکیشن وجود دارد که تعداد دانلود آنها از چند میلیارد گذشته است. برای مثال اپلیکیشن «فیسبوک» به تنهایی میلیون بار و یا اپلیکیشن «اسپاتیفای» بیش از 7 میلیون بار دانلود شده اند. برای استفاده از خدمات اپ استور، دسترسی و خرید برنامه های آن دقیقاً می توان از همان گیفت کارت اپل که در آیتونز کاربرد دارد، استفاده کرد. به عبارت دیگر کارت مورد نیاز برای خرید از «اپ استور» و «آیتونز استور» یکی است. با وارد کردن کد کارت خریداری شده در اپل آیدی شخصی و شارژ آن به راحتی می توانید از تمامی امکانات اپل استور استفاده کنید.

اپل آیدی و کاربرد آن
اپل آیدی اکانت شخصی و اختصاصی کاربران اپل است. این اکانت شامل اطلاعات و تنظیمات پایه جهت دسترسی، استفاده و خرید اپلیکیشن های دستگاه‌های اپل است، از معروف‌ترین این Device ها می توان به آیفون، آیپد، مک بوک و آی مک اشاره کرد. اپل آیدی پل ارتباطی کاربر با اپ استور و آیتونز استور است. در واقع با خرید گیفت کارت اپل، این اکانت، اپل ایدی شماست که شارژ می شود. نکته مهم اینجاست که خرید، دانلود و استفاده از اپلیکیشن های اپ استور بدون داشتن این اکانت غیر ممکن است. مزیت بسیار خوب اپل آیدی ماندگاری تمامی اپلیکیشن، موزیک، کتاب الکترونیکی خریداری شده است. به طوریکه این موارد برای همیشه بر روی این اکانت باقی می مانند. برای مثال اگر شما تصمیم گرفتید سال آینده مدل جدید آیفون را بخرید با وارد کردن اپل آیدی، تمامی موارد بالا به طور اتوماتیک به دستگاه جدید شما انتقال پیدا می کند.

وارد کردن کد در اپل آیدی
ابتدا این موضوع را یادآوری کنیم اگر با ساختن اپل آیدی مشکل دارید و نمی دانید چگونه می توان پروفایل شخصی خودتان را بسازید، حتماً بخش آموزش ساختن اپل آیدی را بخوانید. خب اما چگونه می توان از فروشگاه اپل خرید کرد؟ شما بعد از خرید گیفت کارت اپل یک کد 16 رقمی دریافت می کنید که از دو روش می توانید آن را وارد اپل آیدی خود کنید:

استفاده از آیفون و آیپد
استفاده از مک یا ویندوز
برای وارد کردن کد در آیفون و آیپد ابتدا با خرید گیفت کارت آیفون، کد دیجیتالی خود را دریافت کنید سپس وارد برنامه AppStore بشوید و بر روی پروفایل خود بالا سمت راست کلیک کنید. گزینه Redeem Gift Card or Code را لمس کنید، برای وارد کردن کد دو گزینه وجود دارد پیشنهاد می کنیم از گزینه Enter your code Manually استفاده کنید و کد 16 رقمی را وارد کنید و بر روی گزینه Redeem بزنید تا اکانت اپل آیدی شما شارژ شود.

وارد کردن کد در مک و ویندوز با استفاده از آیتونز
روش دوم وارد کردن کد خریداری شده برای استفاده از اپ استور و آیتونز استور استفاده از برنامه آیتونز در سیستم عامل ‌های مک و ویندوز است. برای اینکار ابتدا آخرین ورژن نرم افزار آیتونز را دانلود کنید و سپس آن را اجرا کنید البته اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید احتیاجی به دانلود نیست چون itunes به طور پیش فرض بر روی آن قرار دارد. در صفحه اول اپل ایدی خودتان را در آیتونز وارد کنید و بعد از sign in شدن بر روی پروفایل خود کلیک کنید. گزینه Redeem را بزنید اکنون نرم افزار از شما می خواهد که پسوورد اپل ایدی خود را دوباره وارد کنید بعد از انجام این کار می توانید کد 16 رقمی که بعد از خرید گیفت کارت دریافت کردید را در قسمت « کد» وارد کنید و از خرید خودتان لذت ببرید.

انواع کارت هدیه اپل
شرکت اپل برای خرید محصولات توسط کاربران خود به صورت فیزیکی و دیجیتالی، دو نوع مختلف گیفت کارت عرضه می کند:

کارت هدیه اپ استور و آیتونز
کارت هدیه Apple Store

کارت هدیه Apple Store یه سیستم تخفیف جهت خرید محصولات فیزیکی اپل مانند آیفون، لپتاپ و غیره به صورت آنلاین و حضوری در فروشگاه های اپل است که در کشور ما به دلیل نبود نمایندگی رسمی کمپانی اپل قابل استفاده نیست و تنها کاربرد آن خرید اینترنتی محصول و سپس پیدا کردن راهی جهت ارسال ایفون، آیپد و غیره توسط شرکت های پست بین المللی است که با شرایط موجود بسیار دشوار است. اما کارت هدیه اپ استور و آیتونز جهت تهیه و خرید سرویس های مختلف ارائه شده توسط شرکت اپل کاربرد دارد که در ایران به راحتی با خرید اینترنتی گیفت کارت قابل استفاده است.

منبع: گیفت کارت اپل

 





:: برچسب‌ها: گیفت کارت اپل , انواع گیفت کارت اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: